اونس طلا2394.45
مظنه15,966,000
18 گرم3,685,700
ارزش سکه35,971,398
قدیم (بهار)40,100,000
جدید (امامی)43,100,000
نیم25,500,000
ربع15,500,000

ترکیبات طبیعی مفید برای از بین بردن سنگ کلیه

سنگ کلیه یکی از بیماری های دردناکی به شمار می رود که افراد بسیار زیادی درگیر آن هستند. راه درمان این بیماری در شرایط وخیم خود عموما عمل جراحی می باشد اما در غیر این صورت برخی دارو های طبیعی برای کنترل آن وجود دارد.

به گزارش سایت طلا، دارو های طبیعی می توانند گزینه های فوق العاده برای پیشگیری از بیماری بوده و همچنین می توانند در کنار دیگر دارو ها (در صورت نداشتن اختلال با یکدیگر) به روند بهبود و تمام شدن بیماری کمک کنند.

سنگ کلیه همانطور که بالاتر نیز اشاره شد یک بیماری فوق العاده دردناک بوده که شیوع بسیاری در جهان دارد. این بیماری می تواند عوامل مختلفی داشته باشد که از جمله آنها سبک زندگی ناسالم، عوامل ژنتیکی و نامناسب بودن کیفیت آب است.

با مصرف دارو ها و ترکیبات طبیعی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، از مبتلا شدن به سنگ کلیه پیشگیری کنید و در صورتی که این بیماری را دارید؛ این ترکیبات می تواند به شما در فرایند درمان کمک کند.

آب لیمو: نوشیدن آب لیمو یک روش موثر و در عین حال آسان برای پیشگیری از ابتلا به سنگ های کلیوی در افراد مستعد و همینطور کند کردن رشد سنگ های جدید در بیماران کلیوی عنوان شده است.

آب ریحان: ریحان حاوی اسید استیک است که به تجزیه سنگ های کلیوی و کاهش درد یاری می رساند. آب ریحان حاوی مواد آنتی اکسیدانی و عوامل ضد التهابی قوی است که در حفظ سلامت دستگاه ادراری و کلیه موثر هستند.

سرکه سیب: این چاشنی محبوب غذا سبب تسریع حل شدن سنگ های کلیوی می شود. علاوه بر شست و شوی کلیه‌ها، سرکه سیب می تواند به کاهش درد ناشی از دفع سنگ های کلیوی نیز کمک کند. در صورت مصرف بی رویه سرکه سیب، عوارضی نظیر کاهش سطح پتاسیم خون و افزایش احتمال پوکی استخوان محتمل خواهند بود.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد