اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازگرداندن کیف پر از جواهرات و پول توسط راننده

راننده ریکشا که کیفی پر از جواهرات و پول را در خودروی خود پیدا کرده بود به صاحبش بازگرداند.

به گزارش سایت طلا ، اقدام انسانی یک راننده ریکشا در هند در بازگرداندن کیف حاوی پول و جواهرات یک مسافر، او را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرده است. «وینود یاداو»، راننده ریکشا روز چهارشنبه این کیف حاوی پول و جواهرات را در خودروی خود پیدا کرده بود. این راننده ریکشا که در ایستگاه قطار آگرا کانت فعالیت می‌کند، پس از پیاده کردن یک مسافر این کیف را در خودروی خود مشاهده کرد. آقای یاداو بلافاصله به اداره ایستگاه پلیس در ایستگاه قطار مراجعه و کیف حاوی پول و جواهرات را تحویل پلیس داد.

بنا به «ساسهیل کومار»، مقام پلیس محلی در این کیف یک جفت النگو طلا، یک حلقه، یک جفت خلخال و ۷۵ هزار روپیه پول نقد به همراه مقداری لباس وجود داشت. پلیس پس از تحقیقات اولیه موفق شد تا صاحب کیف را شناسایی و کیف را به وی تحویل دهد. صاحب کیف فردی با نام «بریت سینگ»، یک مرد ساکن مورسان واقع در منطقه هاتراس هند بود. گفته شده او از ایستگاه بوپال سوار بر قطار تندرو شده و در ایستگاه آگرا کانت پیاده شده بود. پلیس با کمک شماره تلفنی که در داخل کیف موجود بود موفق به شناسایی و پیدا کردن صاحب کیف شد.

کومار، مقام پلیس محلی در این باره گفت: "ما توانستیم با یکی از بستگان سینگ تماس گرفته و از این طریق شماره تماس وی را به دست بیاوریم. سپس از او خواستیم برای تحویل کیف خود به ایستگاه پلیس GRP مراجعه کند."

بریت سینگ، پس از تحویل گرفتن کیف خود در این باره گفت: "من باورم نمی‌شود که دوباره کیفم را با تمام محتویات ارزشمندی که در داخلش بود پیدا کرده ام. هیچ چیزی از داخل کیف کم نشده است. من از این راننده ریکشا تشکر می‌کنم."

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد