اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 چیز در خانه که به آنها توجه نداریم اما مهمانان آنها را می بینند

گاهی اوقات آنقدر به خانه هایمان عادت کرده ایم که متوجه برخی از مسائل نمی شویم. یا گاهی وسواس بسیاری درباره مسائل جزئی نشان می دهیم که موضوعات اصلی را به کلی از یاد می بریم.

ما در سایت طلا قصد داریم 7 چیز در خانه که به آنها توجه نداریم اما مهمانان آنها را می بینند را به شما بگوییم تا دفعه دیگری که مهمان دارید به آنها توجه کنید.

1. دستگیره در: ما هر روز دستگیره‌ در و اطراف آن‌ را لمس می‌کنیم. به دلیل اینکه این کار را مکرر انجام می دهیم، حتی ممکن است متوجه کثیف بودن آن نشویم. این ناحیه مستعد لکه دست یا لکه آب است. علاوه بر این، میکروب ها به سرعت در آنجا جمع می شوند.

2. قطرات آب خشک شده روی پنجره: 70 درصد مردم معتقدند که پنجره ها بخش مهمی از خانه هستند. با این وجود، ما اغلب فراموش می کنیم که آنها را تمیز کنیم. اگر پنجره های شما با خاک و چربی آغشته شده باشد، حتی شگفت انگیزترین منظره بیرون خراب می شود.

3. بوی خانه: رایحه ها به شدت با احساسات مرتبط هستند، به همین دلیل است که بسیاری از فروشگاه ها از آنها برای جذب مشتریان بیشتر استفاده می کنند. اگر خانه شما بوی خوبی نمی دهد، مهمانان شما خاطره ناخوشایندی از خانه شما خواهند داشت. شمع‌های معطر، خوشبوکننده‌های هوا یا بوی شیرینی تازه از فر بیرون آمده 100 امتیاز به خانه شما می‌بخشد.

بوی خانه

4. حوله های کثیف: آخرین چیزی که مهمانان شما می خواهند در سرویس بهداشتی ببینند یک حوله کثیف و مرطوب است. نه تنها این، مهمانان مجبور می شوند از آن برای خشک کردن دستان خود استفاده کنند. علاوه بر این، حوله های مرطوب غیربهداشتی هستند زیرا رطوبت را حفظ کرده و میکروب ها را پخش می کنند.

5. کف زمین پر از خورده های مختلف: مردم اغلب به کف آشپزخانه توجه زیادی دارند. اگر میهمانان شما مجبورند کفش‌ های خود را در بیاورند، دو برابر بیشتر کف‌ خانه خود را تمیز کنید، زیرا در غیر این صورت، تک تک خرده‌ها را زیر پای خود احساس می‌کنند.

6. میز ناهار خوری کثیف: هیچکس علاقه ای به نشستن سر میز ناهار خوری ای ندارد که پر از لکه بوده و حتی چسبناک می باشد. اهمیت زیادی دارد که حتما میز ناهار خوری خود را قبل از آمدن مهمان ها به خوبی تمیز کنید.

7. آینه های کثیف: ما معمولا متوجه نمی شویم که آینه سرویس بهداشتی تا چه اندازه می تواند کثیف باشد و یک منظره بد از بهداشت خانه ایجاد می کنند. تمیز کردن آنها خانه شما را بهداشتی تر نشان می دهد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد