اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت طلا در حال تلاش برای صعود بیشتر + تحلیل تکنیکال

همراه با باز شدن بازار ها از صبح امروز قیمت طلا تغییر چندانی نداشته است و در محدوده مشخصی به نوسان پرداخته است.

به گزارش سایت طلا، پس از صعود قیمت طلا در روز جمعه هفته گذشته، این فلز گرانبها در شرایط نسبتا خوبی قرار گرفته است اما با توجه شرایط بازار و تغییر سیاست های فدرال رزرو حرکت صعودی برای طلا بسیار سخت خواهد بود.

مهم ترین عاملی که باعث شد قیمت طلا در روز جمعه یک رشد بسیار قوی را از خود نشان داده داده های ضعیف مربوط به مشاغل ایالات متحده بود. اما با اینحال داده های مشاغل به اندازه ای ضعیف نبود که فدرال رزرو از تغییرسیاست های خود خودداری کند.

مهم ترین عاملی که مانع از رشد قیمت طلا می شود انتظارات سرمایه گذاران از تغییر سیاست های فدرال رزرو و افزایش نرخ بهره است چراکه این بانک قصد دارد با این کار تورم به وجود آمده در ایالات متحده را کاهش دهد.

با این حال دو عامل کلیدی دیگر نیز در بازار وجود دارد که مانع از سقوط شدید قیمت طلا می شود. افزایش موارد ابتلا به سویه اومیکرون ویروس کرونا در کنار نگرانی ها از افزایش بیشتر تورم از هرگونه سقوط شدید قیمت طلا جلوگیری می کند.

تحلیل تکنیکال طلا به ما نشان می دهد که این فلز گرانبها در حال تلاش است تا روند صعودی روز جمعه را ادامه داده و در بالای سطح 1785 دلاری تثبیت گردد.

تثبیت بالاتر از نقطه 1785 دلاری، طلا را به سمت مقاومت شدید خود در 1787 دلار سوق می دهد و در صورتی که از این مقاومت نیز عبور کند با مقاومت شدید تری در نقطه 1792 دلار مواجه خواهد شد که با توجه به شرایط کنونی بازار شکستن آن برای طلا سخت به شمار می رود.

از طرف دیگر در صورتی که قیمت طلا نتواند روند صعودی خود را ادامه داده و یک حرکت نزولی را شاهد باشد ابتدا در نقطه 1779 دلار پشتیبانی شده و افت بیشتر آن را به حمایت 1772 دلاری خواهد رساند. حمایت بعدی طلا نیز در نقطه 1759 دلاری قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد