اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کشف آثار مصرف کوکائین در پارلمان بریتانیا پلیس را نگران کرده است

نشریه ساندی تایمز دیروز با انتشار گزارشی مدعی شد آثار کوکایین در ۱۱ توالت از ۱۲ توالتی پیدا شده است که در کاخ وست‌مینستر، محل پارلمان بریتانیا، مورد آزمایش قرار گرفته‌اند.

سر لیندسی هویل رئیس مجلس عوام بریتانیا می‌گوید گزارش‌های مربوط به مصرف مواد مخدر در پارلمان بریتانیا "عمیقا نگران‌کننده" است.

لیندسی هویل گفت اتهامات مربوط به مصرف مواد مخدر در پارلمان را این هفته با پلیس مطرح می‌کند.

نشریه ساندی تایمز در گزارش خود نوشته کمیسیون مجلس عوام که وظیفه اداره وست‌مینستر را بر عهده دارد، در حال بررسی استفاده از سگ‌های موادیاب برای شناسایی مصرف‌کنندگان مواد مخدر و محرک غیرقانونی است.

سر لیندسی هویل در واکنش به انتشار این گزارش در نشریه ساندی‌تایمز، به بی‌بی‌سی گفت: "روایت ساندی تایمز در مورد سوءمصرف مواد مخدر در پارلمان عمیقا نگران‌کننده است، و من این مسئله را به عنوان یک اولویت هفته آینده با پلیس لندن مطرح خواهم کرد. انتظار من اجرای کامل و موثر قانون است."

این اتهامات در حالی مطرح می‌شود که دولت قرار است امروز لایحه‌ای ۷۰۰ میلیون پوندی را برای مبارزه با مشکلات ناشی از سوءمصرف مواد مخدر ظرف سه سال آینده، به پارلمان بیاورد. در این لایحه بیشتر از پیگرد قانونی کسانی که همراه با مواد مخدر دستگیر می‌شوند، تاکید روی بازپروری و بهبود افراد دچار اعتیاد است.

در بریتانیا حداکثر حکم قانونی برای همراه داشتن مواد مخدر و محرک غیرقانونی نوع یک، از جمله کوکایین، هفت سال زندان و جریمه مالی نامحدود است. حداکثر حکم توزیع‌کنندگان این مواد هم حبس ابد و جریمه مالی نامحدود است.

آخرین آمار منتشر شده در انگلستان نشان می‌دهد در یک سال منتهی به مارس ۲۰۲۰ از هر ۱۱ فرد بزرگسال ۱۶ تا ۵۹ ساله، یک نفر مواد مخدر یا محرک غیرقانونی مصرف کرده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد