اونس طلا2302.52
مظنه14,681,000
18 گرم3,389,100
ارزش سکه33,076,293
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,900,000
ربع15,200,000

چرا حتی وقتی هوا خیلی سرد است هم، باید پنجره های خود را باز نگه دارید؟

به همین دلیل وقتی بیرون هوا سرد است باید پنجره های خود را باز کنید!

بیرون سرده

هوا در بیرون سرد است و در برخی نقاط جهان حتی در حال حاضر دما زیر صفر می باشد؛ ممکن است بخواهید که همه پنجره‌ها و دریچه‌ها را ببندید و بخاری را تا آخرین درجه زیاد کنید، اما خیلی بهتر است که این کار را انجام ندهید. شما باید خانه خود را حتی زمانی که هوا سرد است نیز هوا دهید.

درب و پنجره های بسته

وقتی هوا سرد است، خیلی وسوسه انگیز است که همه منافذ را ببندید و زیر یک پتو روی مبل پنهان شوید. عدم وجود هوای سرد در خانه این چیزی است که شما می خواهید، با این وجود، نباید جریان هوای خانه خود را متوقف کنید، زیرا هوای پاک و تازه برای سلامت جسمی و روحی شما ضروری است. تهویه خانه از طریق پنجره یا دریچه هوا تنها راه خروج رطوبت از خانه است. اگر این کار را نکنید، ممکن است دچار سردرد، مشکلات خواب، مشکلات پوستی و آلرژی شوید.

خطرناک

و این همه چیز نیست، اگر اجازه ندهید خانه‌تان تهویه شود و سیستم گرمایش مرکزی را روشن کنید، در واقع می‌توانید باعث مسمومیت با مونوکسید کربن شوید. علائم این حالت سردرد، حالت تهوع، سرگیجه و خستگی است. قرار گرفتن طولانی مدت در معرض مونوکسید کربن می تواند باعث از دست دادن هوشیاری یا حتی مرگ شود. این اشتباه را نکنید که فقط یک ساعت پنجره های خود را باز کنید، کافیست نیم ساعت بگذرد تا هوای سالم از بین برود. دریچه های تهویه بهترین راه حل هستند وقتی بیرون خیلی سرد است!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد