اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اموال انبارهای تملیکی با اقدامات جهادی تعیین تکلیف شود

دادستان عمومی و انقلاب تهران خواستار تعیین تکلیف سریع وضعیت اموال انبارهای تملیکی شد و گفت: با اقدامات جهادی به سرعت وضعیت این اموال مشخص شود اگر نیاز به امحای کالاها وجود دارد باید امحا شود و اگر نیاز هم به مزایده دارد باید سریعا تعیین تکلیف شود.

به گزارش سایت طلا از مرکز رسانه قوه قضاییه، علی صالحی بعد از ظهر روز گذشته (یکشنبه) در بازدیدی سه ساعته از انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تهران بازدید کرد و در جریان عملکرد و مسائل و مشکلات این مجموعه قرار گرفت و از مسئولان سازمان اموال تملیکی خواست به وضعیت این انبارها سامان دهند.

در این بازدید دادستان تهران درباره برخی از گزارش‌هایی که تهیه شده بود، دستورات قضایی را صادر و مقرر شد کارگروهی متشکل از معاونان دادستان و نمایندگان سازمان‌ها تشکیل شود و موضوعات مطرح شده را پیگیری کنند.

صالحی با تاکید بر تعیین تکلیف اموال این انبارها ادامه داد: باید در این راستا با دستگاه‌های متولی به سرعت مکاتبه و با کار شبانه روزی و جهادی وضعیت این اموال ها مشخص شود.

وی خواستار شناسایی گره‌های موجود در این رابطه شد و تاکید کرد اموال عمومی بلاتکلیف در کوتاهترین زمان و به بهترین شکل باید تعیین تکلیف شود.

در ادامه، دادستان عمومی و انقلاب تهران به منظور ارزیابی عملکرد واحد کشیک شبانه به دادسرای ناحیه ١٨ و ۲۷ رفت. دادستان تهران در جریان این بازدید علاوه بر گفت و گو با برخی از مراجعه‌کنندگان و بررسی مسائل آنها، با سرکشی از واحد کشیک، وضعیت رسیدگی‌ها به ویژه اوقات رسیدگی، تصمیمات و دستورات قضایی صادر شده را بررسی و روند رسیدگی به پرونده‌ها را مورد نظارت و ارزیابی قرار داد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد