اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترفند خلاص شدن از شر سوسک های خانگی

این ترفندهای ساده به شما کمک می کند تا در کوتاه ترین زمان از شر سوسک ها خلاص شوید!

سوسک ها

سوسک ها نفرت انگیز هستند و هیچ کس دوست ندارد یکی از آن موجودات زننده را در خانه خود پیدا کند. سوسک ها این موجودات آزار دهنده حامل باکتری های بالقوه خطرناک هستند و می توانند غذای شما را آلوده کنند. به علاوه، به نظر می رسد خلاص شدن از شر آنها بسیار دشوار است. ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم مشکلات سوسک خود را حل کنید!

بسیاری از مردم با هجوم سوسک ها در خانه های خود دست و پنجه نرم می کنند. سوسک ها مکان های گرم و مرطوبی را دوست دارند که می توانند غذای زیادی پیدا کنند. به همین دلیل است که اغلب می‌توانید آن‌ها را در آشپزخانه پیدا کنید، اگرچه آن‌ها مکان‌های دیگری مانند کمد و حمام را نیز دوست دارند. اگر با هجوم سوسک روبرو هستید، نباید آن را ساده بگیرید؛ سوسک‌ها می‌توانند باکتری E.coli را منتقل کنند و باعث سالمونلا شوند، بنابراین هرچه زودتر باید آنها را حذف کنید. در اینجا کارهایی است که می توانید برای خلاص شدن از شر آنها انجام دهید:

نکات

خانه خود را تمیز نگه دارید:

این امر ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اگر می‌خواهید از شر سوسک‌ها خلاص شوید یا از ابتلا به آنها کلا اجتناب کنید، تمیز نگه داشتن خانه مهم است. آنها عاشق غذا و کثیفی هستند، به همین دلیل است که باید بلافاصله بعد از خوردن غذا، محیط را تمیز کنید و زباله ها را مرتباً بیرون ببرید.

از اسپری مو استفاده کنید:

یک بطری اسپری مو می تواند تاثیر زیادی داشته باشد. اگر سوسک ها را با اسپری مو اسپری کنید، آنها دیگر نمی توانند پاها و بال های خود را حرکت دهند و به هم می چسبند، کم کم خفه می شوند و می میرند. همچنین می توانید از اسپری استفاده کنید و بعد از اینکه سوسک بی حرکت شد، آن را له کنید.

برگ بو:

سوسک ها از بوی برگ بو بیزارند. چند برگ بو را خرد کنید و سپس در اطراف خانه خود بپاشید. اگر می‌دانید سوسک‌ها کجا لانه دارند، برگ‌های بو را در اطراف آن بگذارید. آنها به احتمال زیاد بلند می شوند و خانه ای جدید بدون بوی برگ بو پیدا می کنند.

با آمونیاک تمیز کنید:

شاید این بو کمی ناخوشایند باشد، بنابراین بهتر است ابتدا ترفندهای دیگر را امتحان کنید. با این حال، اگر از بوی آن ناراحت نیستید، می‌توانید میزهای خود را با آمونیاک تمیز کنید. دو فنجان آمونیاک را با یک سطل آب مخلوط کنید و از آن به عنوان محلول تمیزکننده استفاده کنید. سوسک ها از آن متنفر خواهند شد.

تله بسازید:

بسیار ساده است، اما همچنین بسیار موثر نیز هست. مقداری نوار چسب با کیفیت خوب بخرید. تکه هایی از نوار را در اطراف خانه قرار دهید که قسمت چسبنده آن به سمت بالا باشد. آنها را نزدیک منافذی قرار دهید که سوسک ها برای ورود به خانه از آنها استفاده می کنند (ترک، چاه کابینت). از آنجایی که سوسک ها در شب بیرون می آیند، بهتر است این کار را قبل از رفتن به رختخواب انجام دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد