اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

توضیحات محمد ولی درباره مالیات بر ارزش افزوده طلا

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در مورد اطلاعیه اتاق اصناف پیرامون مالیات بر ارزش افزوده توضیحاتی داد.

ابراهیم محمدولی در مصاحبه اختصاصی با سایت طلا درباره وضعیت بازار طلا گفت: امروز بر خلاف اینکه اونس جهانی نوسان چندانی نداشت قیمت ارز افزایش یافت و قیمت طلا و سکه را نیز صعودی کرد.

وی گفت: در حال حاضر حباب سکه با 260 هزار تومان قیمت مواجه است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران در رابطه با اطلاعیه اتاق اصناف گفت تا کنون برای ما بخشنامه ای در این زمینه ارسال نشده و ما تابع قانون هستیم و قرار بود از ۱۲ دی ماه مالیات بر ارزش افزوده از اصل طلا، جواهر و پلاتین برداشته شود و از سود آن گرفته شود و اگر آن دچار تغییر یا تاخیر شود نگاه مثبت به بازار طلا با مشکل مواجه خواهد شد و امیدوارم این قانون در موعد مقرر انجام شود.

وی علت تاخیر آن را نبود زیر ساختهای لازم در سازمان امور مالیاتی دانست و ابراز امیدواری کرد با اجرای هر چه زودتر این قانون رونق به بازار طلا بازگردد.

بازار طلا

قیمت طلا و سکه در بازار امروز 13 آذر 1400

محمدولی با اشاره به قیمت‌های امروز گفت: در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت اونس جهانی 1783 دلار ، قیمت هر قطعه سکه طرح قدیم به 12میلیون و 850هزار تومان و سکه طرح جدید به 13میلیون وپنجاه هزار تومان است.

رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران اضافه کرد: همچنین قیمت نیم سکه 6میلیون و750هزار تومان، ربع سکه سه میلیون و850هزار تومان و سکه یک گرمی دو میلیون و350هزار تومان است.

در بازار امروز قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و 297هزار تومان و قیمت یک مثقال طلای آب شده به5 میلیون و 618 هزار تومان رسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد