اونس طلا2304.52
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

در هنگام نگهداری از کودک بیمار، به این نکات مهم توجه کنید

در هنگام نگهداری از کودک بیمار، به این نکات مهم توجه کنید.

مراقبت از کودک بیمار، به خصوص در فصل سرماخوردگی و آنفولانزا که خودتان هم در معرض آن هستید، می تواند استرس زا و سخت باشد. کودکان در هنگام بیماری به عشق و آرامش بیشتری نسبت به بزرگسالان نیاز دارند، که قابل درک است، زیرا آنها فقط بچه هستند. چگونه می توانید مطمئن شوید که تمام تلاش خود را برای مراقبت از فرزندتان که در خانه مانده است و مریض است انجام می دهید؟ ما فهرستی از راه‌های مراقبت از آنها را گردآوری کرده‌ایم.

اتاق دارای تهویه باشد

داشتن تهویه مناسب در اتاق خواب کودک بیش از آنچه که تصور می کنید به آنها کمک می کند؛ چراکه در رختخواب خود دراز می کشند و اگر اتاق تهویه نداشته باشد، در تمام طول روز همان هوای پر از میکروب را تنفس می کنند. خواه در را باز میگذارید یا در صورتی که هوای بیرون خیلی سرد نباشد پنجره را باز بگذارید. گردش هوای تازه در سرتاسر اتاق یک راه عالی برای خارج کردن میکروب ها و اجازه دادن به کودک برای استنشاق هوای خوب است؛ از طرفی، اگر کودک شما در حال حاضر با تب دست و پنجه نرم می کند، دمای بالای اتاق نیز احتمالاً احساس بدتری را در او ایجاد می کند.

آنها را هیدراته نگه دارید

این یکی از مهمترین نکاتی است که باید در مراقبت از کودک مبتلا به آنفولانزا به خاطر بسپارید. اصلا غیرمعمول نیست که یک کودک در هنگام بیماری، اشتهای خود را از دست بدهد، اما به جای تمرکز بر روی خوردن آنها، روی دادن مقدار زیادی نوشیدنی آبرسان مانند آب یا دیگر نوشیدنی هایی که داخل آن الکترولیت دارد، تمرکز کنید. سپس بعد از روز اول یا دوم بیماری آنها، باید سعی کنید کودک را تشویق کنید که مقادیر کمی از غذاهای مقوی را بخورند، اما در ابتدا فقط مطمئن شوید که روی هیدراته کردن بدن آنها تمرکز می کنید.

به آنها زمان استراحت بدهید

هیچ مقدار خوابی برای یک کودک بیمار زیاد نیست. اگر کودک شما نیاز دارد تمام روز را بخوابد، به او اجازه دهید. اکنون زمان آن نیست که سعی کنید آنها را بیدار و هوشیار نگه دارید، زیرا هنگامی که بدن آنها استراحت مناسبی داشته باشد درحال تنظیم مجدد و خارج کردن بیماری از بدن است و بسیار راحت تر بهبود می یابد. اگر فرزندتان برای خوابیدن به کمک نیاز دارد، برای او داستان بخوانید یا کتاب صوتی بگذارید. بهبودی از آنفولانزا یا هر بیماری فصلی دیگری با کمی عشق و آرامش، می تواند کمک زیادی کند. نشستن با فرزندتان و خواندن کتاب مورد علاقه اش با صدای بلند در حالی که او چرت می زند، می تواند دنیای متفاوتی را برای او ایجاد کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد