اونس طلا2394.45
مظنه16,336,000
18 گرم3,771,100
ارزش سکه36,805,008
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,500,000
نیم26,100,000
ربع16,100,000

کدام سنگ در عکس را ترجیح می دهید؟

شما سنگ قیمتی را انتخاب کنید ما به شما می گوییم چه شخصیتی دارید!

سنگ قیمتی

گاهی اوقات ما انتخاب هایی می کنیم که بر اساس منطق نیست، بلکه بر اساس شهود است. پیروی از قلب می تواند بهترین کار در شرایط خاص باشد، که در انتخاب این جواهرات نیز همین است. زیاد به آن فکر نکنید؛ فقط سنگ قیمتی ای را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و ببینید در مورد شخصیت شما چه می گوید.

کدام سنگ قیمتی را ترجیح می دهید؟

شماره 1 چشم ببر

خاطرات برایتان مهم است. شما به چیزهایی که احساس شادی را برای شما به ارمغان می آورند، چنگ می زنید. جای تعجب نیست که حافظه تان لباس قوی شماست، چراکه به ندرت چیزی را فراموش خواهید کرد و حتی اکنون می توانید خاطراتی را از دوران کودکی خود به یاد بیاورید.

شماره2 پیریت

شما بسیار خلاق هستید و همیشه در حال توسعه ایده ها و مفاهیم جدید هستید. بی حرکت نشستن چیزی نیست که در آن مهارت داشته باشید، بنابراین حتی نباید آن را امتحان کنید. سعی کنید به ذهن خلاق خود گوش دهید، متوجه خواهید شد که در آن آرامش خواهید یافت.

شماره 3 سیترین

زمان برای شما بسیار مهم است. شما همیشه باید مطمئن شوید که هر کاری را که انجام می دهید هدفی دارد و بیهوده نیست. وقتی مردم دیر سر قرارتان می‌آیند درحالیکه شما خیلی وقت‌شناسی هستید نمی‌توانید تحمل کنید.

شماره 4 لاجورد

شما یک افسونگر واقعی هستید، مردم همیشه از اینکه چطور می‌توانید دیگران را دور انگشت خود بپیچید، گیج می‌شوند و به لذتی که در زندگی دارید حسادت می‌کنند. دیدگاه خوش بینانه و باز شما به دنیا چیزی است که برای شما مفید خواهد بود.

شماره 5 جاسپر

شما برای عشق ارزش زیادی قائل هستید و همیشه تمام تلاش خود را می کنید تا مطمئن شوید که به اندازه کافی آن را در زندگی خود دارید. شما همچنین در حس کردن احساسات و عواطف دیگران بسیار خوب هستید و همیشه آماده کمک خواهید بود.

شماره 6 مالاکیت

شما مردم را دوست دارید و لذت می برید آنها را دور خود جمع کنید و از داشتن روابط عمیق و صمیمی با مردم ویا رابطه عمیق عاشقانه، نمی ترسید. شما در تجزیه و تحلیل موقعیت ها بسیار خوب هستید و هرگز کاری را بدون فکر کردن انجام نمی دهید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد