اونس طلا2327.83
مظنه15,307,000
18 گرم3,533,600
ارزش سکه34,486,671
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

اعدادی که از نظر مردم جهان نحس هستند

برخی از مردم در کشورهای مختلف معتقدند که تعدادی از عددها شوم هستند و موجب بدشانسی برای آنها می شوند.

به گزارش سایت طلا ، برخی از مردم جهان، اعتقاد دارند که اعداد با بدشانسی آنها مرتبط هستند و برخی دیگر معتقدند که اعداد با خوش‌شانسی آنها ارتباط دارند. در این خبر با معروف‌ترین اعدادی که بعضی از مردم کشو‌رها نسبت به آن‌ها بدبین هستند، آشنا می‌شوید. این اعداد عبارتنداز:"عدد ۴، عدد ۹، عدد ۱۷ و عدد ۳۹"

عدد ۴ در کشور چین

چینی‌ها به خاطر شبیه بودن تلفظ عدد ۴ و کلمه مرگ نسبت به عدد ۴ بدبین هستند و این عقیده در کشور چین رواج زیادی دارد، درحدی که چینی‌ها نمی‌خواهند در طبقه چهارم آپارتمان‌ها زندگی کنند. همچنین این موضوع در آمریکا برای عدد ۱۳ صدق می‌کند.

عدد ۹ در کشور ژاپن

این عقیده در ژاپن تفاوت چندانی با چین ندارد، اما عدد ۹ در ژاپن به دلیل شباهت آن به کلمه شکنجه یا رنج به زبان ژاپنی، عدد بدشانسی نام گرفته است.

عدد ۱۷ در کشور ایتالیا

مردم ایتالیا نسبت به عدد ۱۷ بدبین هستند و علت آن این است که عدد معکوس ۱۷ در ایتالیایی به معنای تمام شدن زندگی است و اگر روز هفدهم هر ماه میلادی روز جمعه باشد، آن را ماه مردگان یا ماه مرگ می‌نامند.


عدد ۳۹ در کشور افغانستان

در افغانستان عدد ۳۹ را عدد بدشانسی می‌گویند و دلیل آن این است که عدد ۳۹ در زبان افغانی به معنی مرداگو است که در لغت فارسی به معنای گاومرده می‌باشد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد