اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قوانینی از فشن که دیگر قدیمی شده اند را دور بریزید

دنیای فشن و مد به تناسب پیشرفت دنیا هر روز درحال به روز شدن است و قوانین قدیمی آن منسوخ می شود و قوانین جدیدی در دنیای فشن و زیبایی به وجود می آید.

به گزارش سایت طلا، در این مطلب سعی شده است برخی از قوانین قدیمی دنیای مد که دیگر امروزه کاربردی ندارند را به شما معرفی کنیم تا بتوانید به روز و زیبا لباس بپوشید و در بین دوستان خود بدرخشید.

در ادامه چند قانون منسوخ شده دنیای مد را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. آرایش داشتن ضروری است

بدون آرایش بيرون رفتن از خانه نه تنها مشکلی ندارد بلکه اگر پوست سالمی دارید یک امتیاز است. پس دیگر نگران این نباشید اگر فرصت ندارید آرایش کنید ساده از خانه بیرون بروید.

2. نپوشیدن لباس های قدیمی

مد مرتب تکرار می شود پس اگر فكر مي كنيد نمي توانيد لباس های دهه ۶۰ یا ۷۰ را بپوشید اشتباه مي كنيد. در حال حاضر لباس هایی با طرح های قدیمی بسیار مورد توجه هستند.

فشن و مد

3. نپوشیدن طرح های متفاوت

مهم ترین نکته در پوشیدن لباس هایی با طرح های مختلف ست کردن آن ها با یکدیگر است. برای پوشیدن طرح های متفاوت باهم قوانینی وجود دارد که این ترکیب را بسیار زیبا می کند. پس این قوانین را یاد بگیرید و لباس های با طرح های متفاوت تان را بپوشید.

4. اکسسوری های یک رنگ

اگر فكر مي كنيد رنگ اکسسوری هایتان باید يكسان باشد. مثلا اگر ساعت تان نقره ای است، انگشترتان هم باید نقره ای باشد زمان آن است که این قانون را کنار بگذاريد و هر چه دوست دارید استفاده کنید.

5. لباس ها جنسیت دارند

این انقلاب را اولین بار برند سلفریجز در سال 2015 به راه انداخت . پس از آن بقیه برندها هم بعضی از محصول هایشان را بدون برچسب تفکیک جنسیت ، روانه بازار کردند پس با خیال راحت هر لباسی که دوست دارید بپوشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد