اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر به این دلایل می خواهید ازدواج کنید، هرگز ازدواج نکنید

هر فردی برای ازدواج کردن با فرد مورد علاقه اش دلایل شخصی خودش را دارد اما ازدواج کردن با برخی از بهانه بزرگترین اشتباهی است که شما در زندگی تان انجام می دهید.

به گزارش سایت طلا، این روزها مطالب و محتواهـای مختلفی را درباره زندگی متأهلی و مجـردی می بینیـم و می خوانیـم . برخـی اصـرار دارنـد کـه ازدواج بهتـر اسـت و برخـی هـم در سال های اخیـر بیشتر از مزایای زندگی مجردی می گویند .

مثلا از ایـن می گویند که مجردها خوشبخت تر و ثروتمندترند. منتها ماجـرا چیـز دیگری اسـت. هیـچ روش بهتـری بـرای زندگی وجـود نـدارد و نمی تـوان گفت مجردمانـدن بهتـر اسـت یا ازدواج کردن.

درسـت اسـت که در بعضـی زمینه هـا مجردهـا بهتـر از متأهل ها زندگی می کنند، امـا مـوارد دیگـری هـم هست که زندگی متأهلـی را جذاب تـر نـشـان می دهد ؛ پس شنونده بایـد عاقـل باشد.

ازدواج

دلایل اشتباه برای ازدواج کردن

ازدواج دارو یا درمان نیست ؛ اما برخی گمان می کنند مشکلات رفتاری و ارتباطی شـان را بـه مـدد ازدواج کـردن رفع خواهنـد کـرد . با ازدواج ، نه تنهـا مشکلات ارتباطی و رفتـاری افـراد حـل نمی شـود، بلکه حتی ممکن است شدیدتر هم بشوند.

احساس تنهایی گاهی سخت و سهمگین اسـت ، امـا دلـیـل نمی شـود بـرای فـرار از آن ازدواج کنیـد . ایـن اصـلا دلیـل خوبی نیست . اگر شما در تنهایـی خـود فـردی خوشحال نباشید، در دوران متأهلی نیز نمی توانیـد خوش حالی و خوشبختی را تجربـه کنید.

بعضـی افـراد می خواهند با ازدواج کردن چیزی را ثابت کننـد ؛ مثـلا ممكـن است شخصی که پدر و مادرش طـلاق گرفتـه ، تصميـم بگیـرد ازدواج کند تا فقـط بـه دیگـران نشان بدهد که به یک رابطـه بـا سـرانجام پا گذاشـته است.

برخی ازدواج می کنند تا نشان دهند بزرگ و مستقل اند. بعضی ها هم ازدواج می کننـد چـون مثـلا می ترسند در جمع دوستانشان، یگانـه مجـرد محفل باشند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد