اونس طلا2337.71
مظنه14,636,000
18 گرم3,378,700
ارزش سکه32,974,908
قدیم (بهار)37,500,000
جدید (امامی)40,600,000
نیم23,900,000
ربع14,500,000

آیا سرکه سیب می تواند باعث کاهش وزن شود یا این یک دروغ است؟

از گذشته تاکنون بسیاری از افراد معتقد هستند که سرکه سیب می تواند در کاهش وزن و کنترل قند خون کمک کننده باشد اما این مطلب تا چه میزان واقعیت دارد و علمی است؟

به گزارش سایت طلا، طرفداران سرکه سیب ادعا می کنند که این سرکه دارای فواید بی شماری برای سلامتی است و نوشیدن مقدار کمی یا مصرف مکمل قبل از غذا به کاهش اشتها و سوزاندن چربی کمک می کند

آیا تحقیقاتی صورت گرفته است که با توجه به نتیجه آن متوجه شویم که آیا از سرکه سیب برای کنترل قند و کاهش وزن می توانیم استفاده کنیم؟

طبق مطالعاتی که انجام شده مصرف سرکه سیب ۱۵ میلی لیتر دو بار در روز به مدت ۱۲ هفته به همراه یک رژیم غذایی با کالری محدود به کنترل اشتها کمک می کند.

همچنین وابسته به میزان نسبتا ناچیزی باعث کاهش وزن بدن، شاخص توده بدنی و دور باسن در مقایسه با رژیم غذایی با کالری محدود، به تنهایی در بزرگسالان چاق می شود.

سرکه سیب

علیرغم استفاده از سرکه سیب هیچ شواهد بالینی قابل اعتماد و کافی ای برای حمایت از هرگونه ادعای سلامتی مانند کاهش وزن، کاهش قند خون، کاهش چربی خون، اختلالات پوستی وجود ندارد.

علاوه بر این باید خطرات احتمالی مصرف طولانی این ماده که شامل: آسیب به مینای دندان، کاهش پتاسیم خون و کاهش دادن استخوان را هم مدنظر داشته باشیم.

همچنین سرکه سیب بسیار اسیدی است. اگر آن را اغلب یا به مقدار زیاد بنوشید، ممکن است گلوی شما را تحریک کند.

در اخر نیز سرکه سیب ممکن است با برخی مکمل ها یا داروها از جمله دیورتیک ها و انسولین تداخل داشته باشد. این ممکن است به سطوح پایین پتاسیم کمک کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد