اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

وقتی شام عروسی برای مهمانان از نجات جانشان واجب تر می شود!

مهمانانی که حتی با وجود آتش گرفتن تالار عروسی به غذا خوردن و پذیرایی از خود ادامه دادند به سوژه رسانه ها تبدیل شدند.

به گزارش سایت طلا ، یک تالار مجلل برپایی جشن‌های عروسی در هند به تازگی شاهد وقوع آتش سوزی بزرگی بود. در این حادثه که یکشنبه شب رخ داد تالار عروسی انصاری واقع در بهیواندی در ایالت ماهاراشترا هند دچار آتش شد. اما ویدئویی که از داخل این تالار عروسی و دقیقا هنگام وقوع آتش سوزی تهیه و منتشر شده به ویدئویی خبرساز تبدیل شده است.

در این ویدئو تعدادی از مهمانان با وجود آنکه شعله‌های آتش در پشت سر آنها کاملا مشهود است، با خونسردی مشغول صرف غذا هستند. در این ویدئو این مهمانان با وجود وقوع این حادثه در چند متری آنها، از خوردن شام لذت می‌برند. این ویدئو پس از انتشار در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت. کاربری که این ویدئو را منتشر کرد در شرح آن نوشت: "علیرغم آنکه آتش سوزی در تالار انصاری رخ داد، مهمانان در داخل تالار از خوردن شام لذت می‌بردند."

این ویدئو با بازخورد متفاوت کاربران که تعدادی از آنها طنز بود، همراه شد. یکی از کاربران در کامنتی طنز نوشت: "این‌ها اولویت‌های خود در زندگی را نشان می‌دهند." کاربر دیگر نوشت: "یک مثال خوب برای زندگی و آن اینکه اگر در زندگی با دریایی از مشکلات مواجه شدید باز وجه مثبت آن را ببینید و از آن لذت ببرید."

گفتنی است؛ این آتش سوزی که اطفاء آن ۳ ساعت طول کشید تلفات جانی در پی نداشت و فقط در آن پنج دوچرخه و یک خودرو دچار حریق و خسارت شدند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد