اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 نوع پیامی که نباید هرگز به هیچکس بفرستید بخصوص عشق زندگی تان

این مسئله که بتوانید با افراد نزدیک زندگی تان راحت باشید بسیار مهم است اما درباره برخی از موضوعات باید با احتیاط بیشتری حرف بزنید.

به گزارش سایت طلا، گفتن برخی از حرف ها بدون داشتن احتیاط می تواند تصور دیگران را از شما تغییر دهد در نتیجه در گفتن برخی از حرف ها بیشتر محتاط باشید.

1. پیام های " من رو سرگرم کن"

پیام هایی مثل ( چه خبرا ! چیکارا میکنی ! ) این پیام های نشان می دهد که شما معمولاً تمام روز را بیکار هستید و زود به زود حوصله تان سر می رود. بهتر است معنایی را به آن اضافه کنید؛ مثلاً در مورد کار از او بپرسید؛ یا مثلاً امروز چطور بود؛ سعی کنید تکراری و یکنواخت نباشد .

2. پیام های " خنثی و خشن “

پیام هایی مثل ( اوکی هر طور راحتی / مهم نیست ! ) این پیام های نشان می دهد که شما کاملا ناراحت هستید و بهتر است به جای نشان دادن ناراحتی در یپام ها ، رودرو یا به صورت تلفنی موضوع را حل کنید و دلیل ناراحتی را به صورت واضح بیان کنید.

پیام

3. پیام های " به من اعتبار و ارزش بده “

پیام هایی مثل ( هنوز احساسی بینمون هست / هنوز به من علاقه داری / چرا دیگه مثل قبل نیستی ! ) در پیامک ، دنبال اعتبارگرفتن و تایید ارزشمندی خودتون نباشید ! چون همه جوره این خودتون هستید که باید ارزش و اعتبار به خودتون بدید و این ارزشمندی رو احساس کنید .اگر این احساس را دریافت نمیکنید بهتر است روبروی اون بنشینید و از او بپرسید مشکل کجاست ؟

4. پیام های " در مورد وضعیت رابطه “

پیام هایی مثل ( این رابطه قراره آخرش چی بشه / قراره تاکجا ادامه بدیم ؟ سوالاتی که در مورد وضعیت رابطه و آینده ی رابطه هست رو بهتره به صورت حضوری بپرسید؛ پرسیدن حضوری این سوالات نه تنها عجول بودن نیست بلکه نشان از اعتماد به نفس شماست.

حرف

5. پیام های ” اتمام رابطه “

پیام هایی مثل ( خسته شدم بیخیال دیگه تمام / من نمیخوام ادامه بدم پیام نزن ) این پیام ها و احساسات را بهتر است در وضعیت حضوری و رودرو بیان ، کنید ! به هر حال آن رابطه در جایی و در یک زمان ارزشمند بوده و بهتر است بخاطر حرمت رابطه ای که داشته اید ، روبروی او بنشینید و محکم و با اعتماد به نفس این احساس را بیان کنید .

6. پیام های " من زندگیمو دوست ندارم ! “

پیام هایی مثل ؛ ( چرا جواب ندادی ؟ پس من چی میشم ؟ چیشدی پس ؟ ) این پیام ها نشان می دهد که شما کاری جز منتظر نشستن و منتظر موندن برای پیام ها و تماس های طرف مقابل ندارید؛ یعنی تمام زندگی شما وابسته به جواب دادن طرف مقابل است؛ اگر دیر جواب میده و یا جواب نمیده بهتره به کارهای زندگی خودتون برسید و هر زمان فرصت داشتید چک کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد