اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر قصد پیر شدن ندارید این سه ماده غذایی را نخورید

رژیم غذایی تاثیر بسیاری بر روی افزایش سن انسان دارد. داشتن یک رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش می تواند باعث جوان ماندن و جلوگیری از پیر شدن اندام ها و مغز شما بشود.

به گزارش سایت طلا، غذا هایی که همه ما به شکل روزانه مصرف می کنیم تاثیر زیادی بر روی سلامتی، زیبایی، توانایی، انرژی و به طور کلی تمامی فاکتور های فیزیکی و روانی ما دارد.

از این رو می توان گفت که با داشتن یک رژیم غذایی مناسب و پرهیز از خوردن برخی مواد غذایی می توان برای مدت طولانی تری جوان باقی ماند و از پیر شدن و از دست دادن زیبایی جلوگیری کرد.

قند: مصرف زیاد قند خطر ابتلا به دیابت را بالا برده و سطح تری گلیسیرید را افزایش می دهد و منجر به ناراحتی های قلبی می شود. سعی کنید سبزیجات را در وعده‌های غذایی خود جای دهید، مصرف کربوهیدرات را کاهش دهید و برچسب مواد غذایی را از نظر میزان قند موجود در آن‌ ها بررسی کنید.

قند

سدیم: برخی مواد غذایی مانند غذا‌های بسته‌ بندی‌ شده و غذا‌های رستورانی تا ۱۴۰۰ میلی‌گرم سدیم در هر وعده نمک دارند. در حالی که روزانه مصرف کمتر از ۲۰۰۰ میلی‌ گرم سدیم توصیه می شود. هر خوراکی که برچسب جدول ارزش غذایی آن، سدیم را ۲۰٪ از نیاز روزانه یا بیشتر نشان داده باشد، یک خوراکی پر سدیم به شمار می رود.

آهن: آهن اضافی در بافت‌ها، به ویژه در کبد، لوزالمعده، قلب، مفاصل و مغز تجمع می کند و در بروز انواع خاصی از سرطان‌ها و دیابت نقش دارد. پیشنهاد می شود با پزشک خود مشورت کنید تا مطمئن شوید مصرف مکمل آهن برای شما مضر است یا نه.

همچنین علاوه بر این موارد برای اینکه مدت طولانی تری عمر کنید و تا سنین بالا همچنان جوان باقی بمانید ورزش کردن را فراموش نکرده، تمرین های ذهنی مانند یادگیری یک زبان جدید را امتحان کنید و در نهایت از کشیدن سیگار پرهیز کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد