اونس طلا2152.6
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

شما چه رنگی هستید؟

کدام رنگ با شخصیت شما مطابقت دارد؟ ما به شما خواهیم گفت!

شخصیت

احتمالاً متوجه شده اید که همه افراد در یک گروه متفاوت عمل می کنند. برخی از افراد نقش رهبر را در یک پروژه بر عهده می گیرند، در حالی که برخی دیگر یادداشت برداری می کنند و برای بقیه گروه قهوه می آورند. نقشی که هر فرد ایفا می کند به شخصیت او و شخصیت دیگران در گروه بستگی دارد. شخصیت شما بازتابی از ساختار شماست و شامل هر چیزی است که احساس می کنید، فکر می کنید یا انجام می دهید.

در یونان باستان بر این باور بودند که بر این اساس می توان فهمید که چه جور آدمی است. به عنوان مثال، آنها متقاعد شده بودند که فردی با پیشانی بزرگ بسیار باهوش است. و اگر گردن بلندی داشتید؟ این حکایت از تنبلی داشت. امروزه ما از تست های روانشناسی برای رمزگشایی شخصیت خود استفاده می کنیم. یکی از نمونه های این روش، روش DISC است.

رنگ های روش DISC

آیا می دانستید که می توانید شخصیت خود را از طریق رنگ ها توصیف کنید؟ این همان چیزی است که ما به آن روش DISC می گوییم. DISC مخفف:

D: تسلط

I: انگیزه

S: تسلیم

C: انطباق

دکتر ویلیام ماستون، روانشناس، روش DISC را ابداع کرد و چهار سبک رفتاری افراد را با عواطف مربوطه ترسیم کرد. او این چهار سبک رفتاری را به رنگ ترجمه کرد. آیا می خواهید بدانید کدام رنگ با شخصیت شما سازگار است؟ می توانید آن را در زیر بخوانید.

1. قرمز آتشین

با D تسلط، رنگ قرمز می آید. افراد دارای این سبک ارتباطی دارای اعتماد به نفس، نتیجه گرا و قاطع هستند. آنها از درگیری اجتناب نمی کنند و از ریسک کردن نمی ترسند. آنها می توانند در موقعیت های استرس زا بیش از حد رک باشند که باعث می شود آنها را مغرور نشان دهد. هنگام ملاقات با افراد جدید، محکم دست می دهند، تماس چشمی مستقیم برقرار می کنند و با صدای بلند صحبت می کنند.

2. زرد آفتابی

رنگ زرد با القاء و تعامل همراه است. افراد با شخصیت زرد از دور شنیده می شوند، آنها مشتاق و پرانرژی هستند و می توانند شما را از مشکلاتتان بخندانند. آنها همیشه تأثیر مثبتی بر دیگران دارند. داشتن اوقات خوش، اولویت اول فردی با شخصیت زرد است. نکات منفی آنها؟ آنها همیشه اجازه نمی دهند دیگران صحبت کنند که ممکن است وجهه اجتماعی را از دست بدهند. در طول مکالمه، "افراد زرد" به شما نزدیک می شوند، شما را لمس می کنند و از بیان و شوخ طبعی زیادی استفاده می کنند.

3. سبز نرم دل

S با رنگ سبز همبستگی دارد. افرادی که رفتار سبز دارند، انرژی دوستانه ای از خود می بخشند، شنوندگان خوبی هستند و متخصص در خدمت هستند. آنها متواضع، دارای توجه، موافق هستند و لزوماً نیازی به حضور در کانون توجه را ندارند. به لطف روش های نرم و آرام آنها، به سرعت تمام اسرار خود را با "افراد سبز" در میان می گذارید. نکات منفی آنها؟ آنها باید بیاموزند که گاهی خود را در اولویت قرار دهند.

4. آبی روشن

مزاجی که بیشتر با رنگ آبی سازگار است، خلق و خوی سازگاری است. افراد با شخصیت آبی به راحتی قابل اعتماد، دلسوز، انتقاد پذیر و در هنگام تصمیم گیری های بزرگ محتاط هستند. آنها عاشق حقایق، تحلیل ها و نتایج هستند و به جزئیات توجه دارند. این افراد باید بیش از حد محتاط باشند که زیاد خود را در جزئیات گم نکنند. آنها بسیار متفکر به نظر می رسند. این افراد تماس چشمی مستقیم برقرار می کنند و بر اساس اطلاعات و نشانه ها با موقعیت ها سازگار می شوند.

5. بنفش شگفت انگیز

بسیار خب، از نظر فنی فقط چهار رنگ بالا بخشی از روش DISC هستند. اما به ندرت کسی تنها با یک رنگ شناسایی می شود. در واقع، می‌توان فرض کرد که همه با تکه‌هایی از همه رنگ‌ها شناسایی می‌شوند. به طور کلی، همه یک رنگ اصلی و یک یا دو رنگ فرعی دارند. آیا احساس می کنید به همان اندازه که قرمز هستید آبی هم هستید یا به همان اندازه که زرد هستید قرمز هم هستید؟ این شما را منحصربه‌فرد می‌کند، زیرا این رفتار به شما اجازه می‌دهد تا مانند آفتاب‌پرست به‌طور یکپارچه با موقعیت‌ها ترکیب شوید. گاهی اوقات شما در مرکز صحنه هستید و گاهی اوقات می توانید در حاشیه پیدا شوید. آیا شما شخصیت بنفش دارید؟ مطمئن شوید که هویت خود را حفظ می کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد