اونس طلا2154.62
مظنه14,201,000
18 گرم3,278,300
ارزش سکه31,994,853
قدیم (بهار)36,000,000
جدید (امامی)38,750,000
نیم23,150,000
ربع14,400,000

ارسال پیام در واتساپ بدون نیاز به ذخیره شماره تلفن!

در این گزارش نحوه ارسال پیام در برنامه واتساپ، بدون نیاز به ذخیره شماره تلفن فرد مورد نظر آموزش داده شده است.

به گزارش سایت طلا ، واتساپ را باید پر مخاطب‌ترین سرویس پیام‌رسان جهان دانست که ماهانه بیشتر از دو میلیارد نفر از آن استفاده می‌کنند. با این حال در این نرم‌افزار برای پیام دادن به یک فرد باید حتماً شماره او را در گوشی خود ذخیره نماییم. در ادامه مطلب نحوه پیام دادن به یک فرد بدون نیاز به ذخیره شماره را آموزش خواهیم داد.

در نگاه اول شاید به نظر برسد که واتساپ هیچ راه‌حلی برای این کار در نظر نگرفته باشد، اما می‌توان با استفاده از قابلیت wa.me، لینک‌هایی ساخت که امکان پیام دادن به هر اکانت واتساپی را ممکن می‌سازند. برای استفاده از این قابلیت باید https://wa.me/phonenumber را در مرورگر خود تایپ نمایید.

در نظر داشته باشید که قسمت شماره تلفن، کد کشور و منطقه را نیز شامل می‌شود و یعنی برای نمونه، شما در ایران باید لینک https://wa.me/۹۸۹۱۲۱۲۳۴۵۶۷ را در مرورگر خود باز کنید.

برای استفاده از این قابلیت، چند اپلیکیشن نیز وجود دارد. شما می‌توانید اپلیکیشن WhatsDirect را دانلود کرده و با وارد کردن شماره تلفن و متن مورد نظر، به صفحه چت در اپلیکیشن اصلی انتقال پیدا کنید. این اپلیکیشن نیاز به هیچ‌گونه permission ندارد، اما در رابط کاربری آن تبلیغاتی گنجانده شده است.

در حالی که روش بالا برای همه گوشی‌ها از جمله آیفون‌ها کار می‌کند، روش بهتری برای این کار در سیستم عامل iOS در نظر گرفته شده است. اپ shortcuts به شما اجازه می‌دهد تا شماره تلفنی را وارد کرده، برای آن کاربردی تعریف نمایید و بدون دردسر و نیاز به نصب اپ‌های اصافی، به مخاطب خود از طریق واتساپ و بدون نیاز به ذخیره کردن شماره، پیام ارسال کنید. برای این کار.

- پلیکیشن shortcuts را باز کرده و یک shortcut جدید ایجاد کنید.
- روی گزینه add action کلیک کرده و ask for input را جستجو نمایید.
- روی action کلیک کرده و از آن بخواهید شماره تلفنی از شما درخواست کند.
- حال نیاز دارید که مرحله دوم را به عنوان تابعی از action اول تعریف نمایید. حال در مکان خالی دوم، گزینه provided input را انتخاب کنید.
- حال برای action سوم گزینه url را انتخاب نموده و آدرس http://api.whatsapp.com/send?phone=۹۸ را در آن تایپ کنید.
- حال به عنوان action چهارم، باید URL از طریق مرورگر اجرا کنید.
- این shortcut را می‌توانید به صفحه اصلی اضافه کرده و در صورت نیاز اجرا کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد