اونس طلا2377.15
مظنه14,566,000
18 گرم3,362,500
ارزش سکه32,817,198
قدیم (بهار)38,000,000
جدید (امامی)40,700,000
نیم23,700,000
ربع15,000,000

ماجرای پیامک اشتباهی که دو غریبه را با یکدیگر فامیل کرد

حوادث اشتباهی زیادی در طول روز اتفاق می افتند و این بار یک پیامک اشتباه دو خانواده کاملا غریبه را با یکدیگر فامیل کرد.

به گزارش سایت طلا، مرد جوانی که چندسال پیش به طور تصادفی به جشن شکرگزاری یک مادربزرگ آمریکایی دعوت شده بود، ششمین سال را با او جشن گرفت.

شش سال پیش در سال ۲۰۱۶ واندا پیامی برای نوه خود فرستاد تا او را به شام مراسم شکرگزاری دعوت کند، غافل از اینکه نوه‌اش شماره تلفنش را عوض کرده بود و به جای او نوجوان ۱۷ ساله‌ای به نام جمال هینتون پیام را دریافت کرد.

جمال از واندا پرسید، “شما کی هستید؟” و او پاسخ داد “مادربزرگت هستم”. آن دو متوجه تماس اشتباه شدند، سپس برای یکدیگر عکسی از خود فرستادند و جمال پرسید که آیا هنوز هم می‌تواند برای شام شکرگزاری بیاید که واندا پاسخ داد: "البته که می‌توانی. این کاری‌ست که مادربزرگ‌ها انجام می‌دهند، آن‌ها به همه غذا می‌دهند."⁠

شش سال پس از آن روز، جالب است بدانید علیرغم مرگ همسر واندا بر اثر کرونا، سنت شکرگزاری واندا دنچ و دعوت او از جمال همچنان ادامه دارد.

روز شکرگزاری در آمریکای شمالی یکی از مهمترین اعیاد ملی محسوب می‌شود که هر ساله در چهارمین پنجشنبه ماه نوامبر جشن گرفته می‌شود.

تاریخچه این جشن به قرن شانزدهم میلادی بر می‌گردد که مردم مناطق مختلف در روزهای متفاوتی مراسمی را به نشانه سپاسگزاری از خداوند در زمان برداشت محصول برگزار می‌کردند.

این جشن که در ابتدا ریشه‌ مذهبی داشت، در زمان جرج واشنگتن، رسما به عید ملی تبدیل شد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد