اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین زمان برای مصرف ویتامین ها و دیگر مکمل ها

مصرف ویتامین ها و دیگر مکمل ها امروزه به بخشی از رژیم غذایی ما تبدیل شده است. به خصوص در فصول بیماری و زمان همه گیری کرونا مصرف ویتامین ها محبوبیت بیشتری پیدا کرده و همه افراد از آنها استفاده می کنند.

به گزارش سایت طلا، بدن انسان در زمان های مختلف ویتامین ها و دیگر مکمل ها به شکل متفاوتی جذب کرده و نسبت به آنها واکنش نشان می دهد در نتیجه زمان مناسب استفاده از آنها اهمیت بسیار بالایی دارد.

ما در ادامه قصد داریم زمان مناسب مصرف ویتامین های مختلف و مکمل های مواد معدنی را به شما بگوییم تا بدن شما حداکثر استفاده را از آنها برده و از بیمای های مختلف و مشکلات سلامتی دور بمانید.

مولتی ويتامين: یکی از پرطرفدار ترین مکمل ها مولتی ویتامین می باشد که بهترين جذب گوارشی مولتی ويتامين همراه با صبحانه است.

قرص كلسيم: قرص کلسیم می تواند معده شما را ناراحت کند از این رو بهترین زمان مصرف آن همراه با غذا می باشد.

ويتامين دی: ويتامين دی یک ویتامین محلول در چربي بوده و بهترين جذب آن همراه با غذاهای چرب می باشد.

ویتامین دی

قرص آهن: بهتر است قرص آهن همراه با ويتامين سی مصرف شود. برای مثال يک ليوان آب پرتقال يا يک ليوانی كه قرص جوشان ويتامين سی درون آن حل شده است. دقت داشته باشید که لبنيات جذب آهن رو مختل مي كنند پس قرص كلسيم رو با شير نخوريد.

قرص سيستين ب6: اين قرص براي داشتن مو های پرپشت و ناخن‌های ضخيم پیشنهاد می شود و بهتر است همراه با غذا و آب فراوان خورده شود.

قرص ويتامين سی: ويتامين سی محلول در آب بوده و بهتر است با معده خالی خورده شود. این ویتامین برای تقویت سیستم ایمنی بسیار مفید بوده و در صورتی که به میزان کافی از طریق رژیم غذایی آن را به دست نمی آورید مصرف آن پیشنهاد می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد