اونس طلا2337.71
مظنه14,426,000
18 گرم3,330,200
ارزش سکه32,501,778
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

5 نوع مرزی که نباید اجازه دهید کسی به آن ها نزدیک شود

همه ما در زندگی خودمان مرزبندی هایی داریم که به هرکسی اجازه نزدیک شدن به آن را نمی دهیم از طرفی گاهی نیز به آن بی تفاوتمون و به هرکسی اجازه دخالت در زندگی مان را می دهیم.

به گزارش سایت طلا، این نکته را همه شما به خوبی می دانید که باید برای خودتان و آرامش تان مرزهایی را در زندگی داشته باشید و به هرکسی اجازه وارد شدن به آن را ندهید. هیچ کس اجازه نزدیک شدن به این مرزها را ندارد مگر آن که شما بخواهید.

1. جسمی

چه کسی اجازه دارد در حریم شما باشد ( مثلا ، چه کسی میتواند تماس فیزیکی با شما داشته باشد ، تا چه حد به شما میتواند نزدیک شود ، چه کسی میتواند از وسائل شخصی شما استفاده کند ) . مثال: لطفا یک قدم عقب تر بایستید شما خیلی نزدیک به من هستید.

2. احساسی

وقتی ظرفیت ذهنی و احساسی لازم را ندارید ، بار عاطفی شخص دیگری را بر عهده نگیرید. در بحثهای تحریک کننده شرکت نکنید. مثال : الان اصلا دوست ندارم راجع به این موضوع صحبت کنم.

حریم خصوصی

3. ذهنی

دادن این اجازه به خودتان که افکار ، باورها و نظرات شخصی متفاوت با دیگران داشته باشید . از اینکه دیگران با شما مخالف باشند مشکلی نداشته باشید. مثال : اصلا ایرادی نداره که باهام موافق نیستی .

4. زمانی

اینکه چه مقدار میخواهید با دیگران وقت سپری کنید . اینکه دیگران چقدر برای وقت شما ارزش قائل هستند ( دیر کردن ، تقاضای کمک و ... ) . اینکه چقدر برای یک فعالیت خاص زمان اختصاص میدهید. مثال : من نمیتونم یک ساعت منتظرت بمونم.

5.ارتباطی

اینکه یک فرد اجازه دارد چطور با شما صحبت کند.چه چیزهایی میتواند و نمیتواند به شما بگوید . چطور با خودتان میتواند صحبت کنید . چطور با دیگران بهتر است صحبت کنید. مثال : لطفا با این صدای بلند باهام صحبت نکن .

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد