اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

این 5 کار را هرگز با معده خالی انجام نده!

چند کار وجود دارد که نباید با معده خالی انجام دهید!

شکم خالی

برخی از افراد هر روز صبح زود از خواب بیدار می شوند تا قبل از شروع روز، یک صبحانه کامل و سالم بخورند. ولی افرادی نیز هستند که تا آخرین لحظه چرت می زنند و در حالی که باعجله آماده می شوند یک فنجان قهوه را سر می کشند. متأسفانه، خیلی از افراد جزو گروه دوم هستند، به این معنی که اغلب صبحانه را حذف می کنند و روز را با معده خالی شروع می کنند.

اما چند کار وجود دارد که واقعاً باید از انجام آنها با معده خالی اجتناب کنید، زیرا می توانند به بدن و سلامت شما آسیب بزنند. ما مطمئنیم که برخی از شما بسیاری از این کارها را با معده خالی انجام می دهید!

مصرف دارو

برخی از انواع داروها وجود دارد که نباید با معده خالی مصرف کنید، مانند مسکن هایی مثل پاراستامول و ایبوپروفن. زیرا اول از همه، کارایی آنها را کاهش می دهد و همچنین می تواند منجر به مشکلات معده و حتی خونریزی معده شود! بنابراین، مطمئن شوید که همیشه قبل از مصرف این قرص ها چیزی بخورید، حتی اگر فقط یک سیب یا یک موز باشد.

نوشیدن قهوه

ما هر روز در این مورد مقصریم، زیرا اولین کاری که وقتی از رختخواب بلند می‌شویم این است که قهوه‌ساز را روشن کنیم. با این حال، بهتر است قبل از خوردن اولین فنجان قهوه مطمئن شوید که چیزی در معده شما وجود دارد. نوشیدن قهوه با معده خالی می تواند منجر به رفلاکس اسید شود.

خوابیدن

احتمالا اغلب این کار را نکنیم، اما معلوم شده است که خوابیدن با شکم خالی اصلا ایده خوبی نیست؛ چراکه برای به خواب رفتن به مشکل می خورید، زودتر از حد معمول از خواب بیدار می شوید و همچنین نمی توانید به خواب عمیق بروید؛ به این معنی که در معرض خطر بی خوابی بیشتری خواهید بود. بدن شما باید این کمبود خواب را با دریافت انرژی بیشتر جبران کند، و در نتیجه در طول روز هم هوس غذای بیشتری خواهید کرد.

آدامس

جویدن آدامس با معده خالی می تواند تاثیر منفی بر هضم شما داشته باشد، حتی می تواند منجر به گاستریت شود؛ به علاوه، تحقیقات نشان داده است افرادی که آدامس می جوند خیلی سریعتر از افرادی که آدامس نمی جوند سراغ یک میان وعده ناسالم می روند.

نوشیدن آب میوه تازه

معده شما وقتیکه خالی است در هضم اسیدها و فیبرهای موجود در یک لیوان آب میوه تازه مشکل دارد و اگر به طور منظم آب میوه را با معده خالی بنوشید، حتی می تواند منجر به ورم معده شود. آیا واقعاً یک لیوان آب میوه تازه می خواهید؟ پس بهتر است لااقل آن را با مقدار آب بیشتری رقیق کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد