اونس طلا2344
مظنه15,247,000
18 گرم3,519,700
ارزش سکه34,351,491
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

واو! مادربزرگ 103 ساله ای که اولین تتوی خود را انجام داد!

وقتی زن 103 ساله امید به زندگی را با خالکوبی کردن به همگان نشان می دهد!

عشق بزرگ

زن خالکوبی بسیار خاصی را انتخاب کرده است؛ این مادربزرگ ثابت می کند که تو هیچ وقت آنقدر پیر نیستی که زندگی نکنی. دوروتی پولاک 103 ساله از زمان قرنطینه روی فهرست علاقه مندی های خود کار کرده است. اولین ماجراجویی او: خالکوبی.

حتما خالکوبی خاصی است! پولاک 103 ساله اخیراً قورباغه ای را روی دست خود خالکوبی کرده است که توضیح می دهد: «این، تنها چیزی است که بیشتر از همبرگر دوست دارم.»

خانه سالمندان

در ماه ژوئن، پولاک 103 ساله، شمع تولد خود را در خانه سالمندان در ماسکگون میشیگان، فوت کرد. او چند ماه گذشته را به دلیل ویروس کرونا در قرنطینه گذراند. ترزا زاویتز جونز نوه اش می گوید: «به دلیل ابتلا به کووید، او ماه ها در قرنطینه بود و پرستارش به ما گفت که بسیار افسرده شده است. در ابتدا اجازه نداشتیم او را ببینیم، بنابراین نمی دانستیم که چقدر حالش بد است. او کاملاً ناشنواست، بنابراین تماس گرفتن با او هم فایده ای نداشت.»

اولین خالکوبی

اندکی پس از قرنطینه، این زن 103 ساله می دانست که می خواهد چه کاری انجام دهد: خالکوبی! "بسیار هیجان انگیز بود، نوه‌ام سال‌ها بود که سعی می‌کرد مرا متقاعد کند، اما من هرگز نخواستم این کار را انجام دهم؛ ولی ناگهان به این فکر کردم: من یک خالکوبی می خواهم و در صورت امکان قورباغه. چون من عاشق قورباغه هستم.» زن می خندد. ابتدا او این کار را کاملاً ترسناک می‌دانست، اما در حین انجامش اینطور به نظر نمی‌رسید، چراکه وقتی خالکوبی اش را انجام می داد هیچ ماهیچه ای را تکان نداد.

تجربه عالی

هنرمند خالکوبی اش می گوید: «او عالی عمل کرد، من یک بار ندیدم که بلرزد و خیلی هیجان زده بود. برای من هم تجربه خوبی بود، اگر کسی که بیش از یک قرن دارد، بگوید که می‌خواهد قورباغه‌ای را روی بازویش تتو کند، شگفت زده می شوید.» پولاک مسن ترین فردی است که تابحال تاتو کرده است.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد