اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

باور نمی کنید اما این ماده را حتما به سالاد خود اضافه کنید

این یک ماده ساده ،سالاد شما را سالم تر هم می کند!

به همان راحتی که به نظر می رسد!

وقتی صحبت از سالاد به میان می‌آید، بسیاری از مردم واقعاً نمی‌دانند از کجا شروع کنند، به این معنی که در نهایت فقط چند برگ کاهو و چند تکه گوجه فرنگی می‌جوند! جای تعجب نیست که شما تمایلی به خوردن سالاد ندارید و به جای آن به سراغ چیزهای ناسالم می روید! آیا می خواهید سالاد شما واقعا سالم باشد؟ مقدار زیاد و متنوعی از سبزیجات و این ماده را اضافه کنید.

شرط می‌بندیم که به این ماده فکر نکرده‌اید.

چه ماده ای؟

آیا برای شما سخت است که باور کنید که می توانید سالاد خود را با یک ماده بسیار ساده، سالم تر کنید؟ به ما اجازه بدهید تا آن را به شما ثابت کنیم! زیرا یک چیز وجود دارد که می توانید برای سالم تر کردن سالاد خود به آن اضافه کنید: روغن. بله! این احتمالا آخرین چیزی است که به آن فکر می کردید، درست است؟

مواد مغذی

تحقیقات دانشگاه آیووا نشان داده است که افزودن یک قاشق غذاخوری روغن به سالاد (یا به طور کلی سبزیجات) آن را بسیار مغذی‌تر و البته لذیذتر می‌کند. با افزودن روغن به سالاد، بدن شما توانایی بیشتری برای جذب هشت ماده مغذی مختلف دارد. از جمله ویتامین K، ویتامین A و دو نوع ویتامین E. بنابراین، ایده بسیار خوبی است که از این به بعد یک سس حاوی روغن را به سالاد خود اضافه کنید، اما مطمئن شوید که در استفاده از سس و روغن زیاده روی نمی کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد