اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحقیقات نشان می دهد: بزرگترین علت شکست در رابطه این موضوع است

طبق تحقیقات بزرگترین شکست در یک رابطه از کجا شروع می شود؟!

ارتباط

بخشیدن و گرفتن بخش بزرگی از هر رابطه ای است و ما باید شریک رابطه خود را همانطور که هست بپذیریم. اما عاملی وجود دارد که می تواند یک رابطه را ایجاد یا خراب کند و چه زن و چه مرد نسبت به این موضوع احساس یکسانی دارند و در بسیاری از موارد این موضوع منجر به بهم خوردن رابطه می شود.

مرتب کردن

آژانس تحقیقاتی Yogov تحقیقاتی را در مورد ویژگی های شخصیتی ای که باعث بیشترین آزار افراد در یک رابطه می شود، انجام دادند. اولین مورد، عادات فرد در مورد مرتب کردن و تمیز کردن یا عدم انجام آن، است. انجام نظافت و مرتب کردن زیادی یکی از طرفین می تواند باعث ایجاد اصطکاک و حتی دعوا شود. اما، چرا باعث دعوا می شود؟ مربی دوستیابی جو بارنت توضیح می دهد که این خصیصه می تواند مانند خودخواهی یا عدم احترام به طرف مقابل به چشم بیاید؛ اما اینکه آیا در نهایت منجر به جدایی می شود، یا خیر، کاملاً به این بستگی دارد که فرد چقدر برای داشتن یک خانه تمیز و مرتب ارزش قائل است.

مهمترین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که عصبانی نشوید.

سازش

اگر می خواهید همسرتان رفتار خود را تغییر دهد، بسیار مهم است که عصبانی نشوید چراکه نتیجه معکوس خواهد داشت و فقط به جنگ بیشتر منجر می شود. درنتیجه به طور کلی سازش باعث می شود که یک نفر مجبور نباشد رفتار خود را بیش از حد تغییر دهد که در نتیجه باعث اصطکاک و دعوای کمتری می شود.

رنجش ها

رنجش های دیگری که امتیاز بالایی برای ازبین بردن یک رابطه کسب کردند عبارت بودند از اینکه یک نفر در رابطه دارای سطح هوشی پایین تری نسبت به دیگری بوده یا تفاوت در عقاید مذهبی، دیدگاه های سیاسی یا فعالیت های فیزیکی، عامل دعواهای زیادی در رابطه می شود. از سوی دیگر، مواردی مانند تفاوت در میزان حقوق یا خوش مشرب تر بودن یکی از شریک ها نسبت به دیگری، بسیاری از مردم را آزار نمی دهد و خطری برای رابطه محسوب نمی شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد