اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتقام دنیا جهانبخت از مادر مهرداد جم

دنیا جهانبخت بعد از حواشی فراوانی که برایش ایجاد کرده بودند به تنهایی فرزند خود را به دنیا آورد و جواب مادر مهراد جم را که توهین های زشتی به او کرده بود با بلاک کردن داد .

دنیا جهانبخت بعد از حواشی فراوانی که برایش ایجاد کرده بودند به تنهایی فرزند خود را به دنیا آورد و جواب مادر مهراد جم را که توهین های زشتی به او کرده بود با بلاک کردن داد

ظاهرا پس از به دنیا آمدن فرزند دنیا جهانبخت مادر مهراد جم در پیامک هایی به چهره این نوزاد پرداخت و دنیا جهانبخت هم کنایه های مادر مهراد جم را بی پاسخ نگذاشت و او را بلاک کرد.

نام اصلی دنیا جهانبخت چیست؟
دنیا جهانبخت متولد ۳۰ آبان ۱۳۶۸ در تهران ، چهره جنجالی اینستاگرام است. فارغ التحصیل لیسانس گرافیک از دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از فتومدلینگ شروع کرد سپس مدتی در ترکیه بود و حالا در انگلستان و ترکیه زندگی می کند. دنیا با نام اصلی «زهرا» جهانبخت در یک خانواده چهار نفره در شمیران به دنیا آمده است ، پدرش مجید جهانبخت فوت کرده و مادرش خانه دار است و یک برادر هم دارد.

دنیا جهانبخت در راه آمریکا
با پایان یافتن تحصیلات در ایران ، خانوادگی به ترکیه مهاجرت کردیم ، خداروشکر خانوادم اوضاع مالی خوبی داشتند و دارند و منو همیشه ساپورتم می کنند. قصد دارم بعد از مدتی اقامت در ترکیه به آمریکا مهاجرت کنم و حالا چند سالیست در نوبت بررسی سفارت این کشور هستم که هنوز به نتیجه نرسیده است.


اولین بار سال ۹۴ نام دنیا جهانبخت در فضای مجازی پخش شد انتشار خبر تصادف پورشه زرد رنگ که روزی متعلق به پسر امیر قلعه نویی بود شروع شد. در این حادثه خانم «پریوش اکبرزاده» درگذشت و دنیا که اولین نفر اعلام کننده خبر بود از این حادثه برای خود فالوورهای زیادی جمع کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد