اونس طلا2414.52
مظنه14,396,000
18 گرم3,323,300
ارزش سکه32,434,188
قدیم (بهار)37,400,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,300,000
ربع14,700,000

اگر فکر می کنید همسرتان حرف شما را نمی فهمد این مطلب را بخوانید

زنان و مردان همواره بر سر این مسئله اختلاف نظر دارند که دیگری حرف آن ها را نمی فهمد اما بنظر شما تفاوت بزرگ مردان و زنان در چیست؟

زنان و مردان جز در ساختار فیزیکی در باقی موارد مانند ساختار ذهنی و فکری و همچنین ساختار احساسی نیز با یکدیگر تفاوت های عمیقی دارند.

در ادامه برخی از تفاوت های ذهنی مردان و زنان را برای شما شرح می دهیم.

1. انجام کارهای مشترک

مرد: مردها از اینکه پیروزی ها خود را با دیگران شریک شوند خوششان نمی آید . به همین خاطر در انجام کارهای گروهی بسیار ناموافق ظاهر میشوند و در برابر چنین پیشنهادهایی همیشه مقاومت به خرج داده و مخالفت می کنند.

زن : به ادعای دانشمندان ، هورمونی به نام اکسیتوسین باعث میشود تا زنان اجتماعی تر از مردان باشند . خانم ها از انجام کارها به صورت گروهی بسیار خوشحال می شوند زیرا بدین وسیله می توانند به خودشان ثابت کنند که تنها نیستند.

تفاوت زن و مرد

2. انجام کارها به صورت همزمان

مرد: مردها عموماً قادر نیستند تا به طور همزمان روی چند مساله تمرکز کنند . بنابراین ، کلمه " بعدا " برای آن ها واژہ کا ملا طبیعی است که نشان دهند اکنون ذهنشان درگیر موضوعی دیگری است و باید اول آن را حل و فصل کند

زن: انجام چند کار به طور همزمان یکی از ویژگی های زنان است . آن ها به راحتی می توانند از یک کار به فعالیت دیگری سوئیچ کنند بدون اینکه در انجام هر کدام از آن ها خللی ایجاد شود . به همین خاطر است که شنیدن واژه " بعدا " حكم توهین و بی توجهی را دارد.

3. حرف زدن

مرد: مردها در اغلب موارد با سکوت و تفکر عمیق ، سعی در درک مسائل دارند . به همین خاطر گاهی اینطور به نظر میرسد که اصلا حواسشان نیست اما واقعیت این است که به طور دقیق و کامل به حرف های خانومشان گوش می سپارند .

زن: یک زن عموماً نگرانی های خودش را با ابراز شگفتی ، حرف مطرح می کند و برون ریزی احساسی دارد و حرف ها را هم سریعاً به خودش گرفته و ممکن است ناراحت شود . مردها در بیشتر مواقع نمی توانند ایمن مساله را درک کنند و به همین خاطر آزرده می شوند.

حرف زدن

4. ساده گرفتن مسائل

مرد: مردها به لحاظ احساسی ضعیف تر از زنان هستند و این مساله را می توان در حرف زدن هایشان متوجه شد . آن ها دایره لغات کوچکتری دارند و از صفات کمتری هم استفاده می کنندو به همین خاطر ، وقتی می گویند " خوبه " " مشکلی نیست " یا " باشه " یعنی دقیقاً منظورشان همین است .

زن : گفته می شود که زنان در طول روز دست کم 20 هزار کلمه بر دهان جاری می کند که 1/5 برابر بیشتر از مردان است . دلیلش هم این است که برای توضیح احساسات خود از انواع کلمات های توصیفی همانند " فوق العاده " " عالی " و ... استفاده می کنند . به همین خاطر ، واژه okey ( باشه ) را یه نوع توهین تلقی می کنند .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد