اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چری تیگو ۷ پرو چه مشخصاتی دارد؟

تیگو ۷ پرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ تجهیز شده است. پیشرانه‌ای که قدرت خودرو را به ۱۵۷ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر می‌رساند.

به گزارش سایت طلا، تیگو ۷ پرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ تجهیز شده است. پیشرانه‌ای که قدرت خودرو را به ۱۵۷ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر می‌رساند. در بخش انتقال قدرت نیز چری می‌گوید که گیربکس دو کلاچه شش سرعته نسخه پیشین جای خود را به یک گیربکس CVT ۹ سرعته داده است.

چری تیگو ۷ پرو، دومین نسل تیگو ۷ محسوب می‌شود و نخستین بار سال ۲۰۲۰ عرضه شد. اما مدیران خودرو، شریک تجاری چری در ایران قصد دارد تیگو ۷ نسل دو را با یک سال و چند ماه تاخیر به بازار بفرستد.

البته قرار نیست که چری تیگو ۷ تحت نام اصلی اش به بازار خودروی ایران برسد. بلکه مسئولان مدیران خودرو می‌گویند که این خودرو را با نام چری تیگو ۷ پرو عرضه خواهند کرد. این در حالی است که چری ابتدای سال جاری میلادی اولین فیس لیفت چری تیگو ۷ نسل دوم را تحت عنوان تیگو ۷ پلاس معرفی کرد.

با این حال کمپانی چری می‌گوید که تیگو ۷ نسل دو، نسبت به مدل پیشین، تغییراتی اساسی در قسمت طراحی و فنی داشته است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد که در بخش طراحی چری تیگو ۷ پرو، قسمت جلو پنجره، چراغ‌های جلو و عقب، رینگ‌ها تغیییر یافته اند. همچنین در داخل کابین نیز چری برای پوشش داشبورد و صندلی برخلاف نسل پیشین از رویه چرمی بهره برده است.

علاوه بر این چری با لمسی کردن پنل سیستم تهویه، دو رنگ شدن پوشش داخلی، نورپردازی مخفی داخل کابین و افزودن دو نمایشگر به کابین، تیگو ۷ نسل دو را بروزتر کرده است.

تیگو ۷ پرو به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژ تجهیز شده است. پیشرانه‌ای که قدرت خودرو را به ۱۵۷ اسب بخار و گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر می‌رساند.

در بخش انتقال قدرت نیز چری می‌گوید که گیربکس دو کلاچه شش سرعته نسخه پیشین جای خود را به یک گیربکس CVT ۹ سرعته داده است.

همچنین ابعاد تیگو ۷ پرو نیز نسبت به گذشته بزرگ‌تر شده است. طبق اعلام مدیران خودرو، ابعاد این محصول در ارتفاع به ۱۶۷۰ میلی متر، در طول ۴۵۰۰ میلی متر، در عرض به ۱۸۴۲ میلی متر و فاصله بین محور‌ها به ۲۶۷۰ میلی متر می‌رسد.

علاوه بر این کمپانی چینیِ چری می‌گوید که مصرف سوخت ترکیبی نسل دوم چری تیگو ۷ به ۶.۹ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر رسیده است.

در بخش امکانات رفاهی تیگو ۷ پرو نیز مدیران خودرو اعلام کرده که سیستم تهویه هوشمند در جلو و عقب، شارژ بی سیم ۱۵ واتی و سانروف پانورامیک ۱.۱۳ متر مربعی ۲ تیکه و استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، نمایشگر دیجیتال برای نشانگر آمپر، نمایشگر تبلتی ۱۰ اینچی ویژه تنظیمات و سیستم سرگرمی، ترمز پارک برقی، تعویض دنده الکترونیک، اتو هلد، ترمز و کروز کنترل تطبیقی، آینه بیرونی تاشو برقی و نمایش نقاط کور دید راننده از جمله امکانات این محصول خواهد بود.

در مورد ایمنی تیگو ۷ نسل دوم نیز چری اعلام کرده که این خودرو به ۶ کیسه هوای جلو و جانبی مجهز است. همچنین گفته می‌شود که در بخش شاسی نیز چری از فولاد تقویت شده با حرارت بهره برده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد