اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

اگر فردی که دوستش دارید به شما بی محلی می کند این مطلب را بخوانید

ممکن است شما هم این حس را تجربه کرده باشید که در زندگی مشترک خود حس کنید مورد توجه همسرتان قرار نمی گیرید و اولویت زندگی او نیستید. اما باید در این شرایط چکار کنید؟

اگر مردی برای به دست آوردن شما تلاش نکند ، قدر شما را آن طور که باید نمی داند . با ایجاد چالش ، اشتیاق او را برای به دست آوردن یا تلاش برای حفظ روابط بیشتر کنید . کمی رمز آلود بودن را چاشنی کارتان قرار دهید ، همیشه به درخواست های او جواب مثبت ندهید .

اگر به تمامی حرف های غیر منطقی او جامه عمل بپوشانید و بدون هیچ مخالفتی برخورد کنید به زودی رابطه تان به سردی و بی توجهی کشیده می شود . اما اگر او را به چالش بکشانيد هميشه توجه او را خواهید داشت . البته به چالش کشیدن به این معنا نیست که همیشه با او لجبازی کنید بلكه بايد زيركانه و به موقع عمل کنید .

در این صورت او برای شما و زمانتان ارزش قائل خواهد شد ، در این شرایط در برخورد با شما با ملاحظه رفتار می کند.اگر از آن دسته زنانی هستید که همیشه گله و شکایت می کنید ، با گذشت زمان مرد خود را خسته می کنید زنان وقتی کسی را دوست دارند ، از هورمون عشق لبریز می شوند و در این زمان است که به خودشان خیانت می کنند ، بدین معنا که احترام به خود را کنار می گذارند .

بی توجهی

پس در درجه دوست داشتن خود تان را تمرین کنید ، از این که انگ خود شیفته بودن بخورید ، نترسید. بسیاری از زنان وقتی مردی را دوست دارند حاضرند هر کاری که می توانند برای رضایت او انجام دهند و فراموش می کنند که احساس طرف مقابل هم اهمیت دارد خوب بودن بیش از اندازه شما باعث دلزدگی می شود .

زمانی که تمام رفتارهای اشتباه او را به سادگی می بخشید ، چه پیامی به او میدهید ؟ با این کار او را در موضع قدرت و خودتان را در موضع ضعف قرار می دهید پس به تدریج مرد مورد علاقه تان کمتر برای داشتن شما تلاش می کند . آشتی بعد از دعوا نيز نياز به رعایت اصولی دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد