اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 کالای گران قیمت که تفاوتی با محصولات مشابه ارزان خود ندارند (بخش دوم)

در سوپر مارکت ها همیشه از یک محصول خاص چند نوع متفاوت وجود دارد که قیمت آنها از کم به زیاد دسته بندی می شود. در برخی از اوقات یک محصول ارزان قیمت با گران ترین نوع آن تفاوت چندانی ندارد.

یکی از باور های همه ما این است که هرچه قیمت یک محصول افزایش پیدا می کند کیفیت آن نیز افزایش می یابد اما این یک باور اشتباه است یا حداقل درباره تمام محصولات صادق نیست. ما در اینجا قصد داریم برخی کالا های گران قیمت که تفاوتی با محصولات مشابه ارزان خود ندارند را به شما معرفی کنیم.

برای دیدن بخش اول این مطلب نیز می توانید اینجا کلیک کنید.

6. اسنک ها: اسنک ها مانند چیپس و پفک یکی از چیز هایی است که ما به شکل دائم آنها را خریداری می کنیم. بسیاری از مردم مارک های مورد علاقه خود را دارند، اما هر از گاهی می توانید نسخه های بسته بندی شده با قیمت پایین تر را امتحان کنید تا متوجه شوید که طعم آنها نیز خوب و یا حتی گاهی بهتر است. خرید برند های ارزان تر اسنک ها می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه ها شود.

7. آرد گندم: یکی دیگر از چیز هایی که برند های ارزان با انواع گران آن تفاوت چندانی ندارد آرد گندم است. علاوه بر این کارشناسان می گویند که برای تهیه کیک می توانید از آرد ساده به جای پودر های مخصوص استفاده کنید چراکه هزینه پودر های آمده در بسیاری از اوقات دو برابر آرد سفید است.

8. غلات صبحانه: برند های مختلف غلات صبحانه در بازار وجود دارد که هر کدام قیمت متفاوتی دارند. کارشناسان معتقدند که قیمت غلاتی که تهیه می کنید در کیفیت آن تاثیری ندارد و می توانید گزینه های ارزان تر را انتخاب کنبد. درباره غلات صبحانه آنچیزی که اهمیت دارد جدول تغذیه آن است بنابراین به آن دقیت کنید و توجه داشته باشید غلاتی را انتخاب می کنید که قند پایینی داشته باشد.

9. لوبیا: به شکل معمول میان برند ها و بسته بندی های مختلف لوبیا و برخی دیگر از حبوبات مانند عدس تفاوت زیادی وجود ندارد و شما می توانید از گزینه هایی با قیمت پایین تر استفاده کنید. در خرید کنسرو ها هم قیمت آنها اهمیت زیادی ندارد و انتخابتان می تواند بر اساس سلیقه شما و طعم کنسرو باشد نه قیمت آن.

10. میوه و سبزیجات: وقتی صحبت از میوه های یخ زده می شود، تفاوت زیادی بین برندها وجود ندارد، بنابراین می توانید از پرداخت هزینه برای گران ترین نسخه خودداری کنید. راه دیگر برای صرفه جویی این است که آنها را از غرفه های سبزیجات و میوه جات خریداری کنید و در خانه منجمد کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد