اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: تحلیلگران همچنان بر این باورند که قیمت طلا صعود خواهد کرد

سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته در میان تحلیلگران و سرمایه گذاران بازار یک نظرسنجی برگذار کرده و از آنها می خواهد قیمت طلا را پیش بینی کنند.

در نظرسنجی که هفته گذشته برگذار شد اکثر کارشناسان پیش بینی کردند که قیمت طلا در روز های پیش رو افزایش می یابد اما با این حال احساسات صعودی نسبت به هفته های قبل تر کاهش یافته است.

در هفته گذشته قیمت طلا مقداری کاهش یافته و به زیر 1850 دلار رسید اما با این حال کارشناسان می گویند طلا در بالاتر از سطوح حمایتی خود قرار گرفته و تقریبا در بالاترین قیمت 5 ماه اخیر خود در حال معامله است.

تحلیلگران بر این باورند که تا زمانی که طلا بتواند قیمت خود در بالاتر از 1830 دلار حفظ کند همچنان در شرایط صعودی قرار داشته و می توان انتظار داشت که سطوح بالاتری را به دست آورد.

اوله هانسن، رئیس استراتژی کالا در بانک ساکسو نیز به عملکرد نسبتا قوی طلا در این هفته اشاره کرد. با این حال، وی افزود که بازار باید شاهد تقاضای مجدد برای محصولات مبادله شده با پشتوانه طلا باشد تا افزایش قیمت قابل توجهی ایجاد شود.

این هفته 17 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. از میان شرکت کنندگان، هشت تحلیلگر معادل 47 درصد، خواستار افزایش قیمت طلا در روز های آینده شدند. در عین حال، چهار تحلیلگر معادل 24 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی بودند و 5 تحلیلگر معادل 29 درصد نسبت به قیمت ها بی طرف بودند.

احساسات در میان تحلیلگران وال استریت در مقایسه با هفته گذشته که 83 درصد صعودی بودند، به شدت کاهش یافته بود که می توان دلیل آن را افت طلا به زیر 1850 دلار دانست.

در همین حال مجموعا 1057 رای در نظرسنجی میان سرمایه گذاران به دست آمد. از این تعداد 747 نفر یا 71 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در روز های آینده بودند. 162 یا 15 درصد دیگر بر روی طلا نزولی بودند و 148 رأی دهنده یا 14 درصد نیز بی طرف بودند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد