اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برای اولین بار در تاریخ دو اثر هنری در حراجی با اتریوم خریداری شدند

برای اولین بار در تاریخ اتریوم به عنوان پول پرداختی به رسمیت شناخته شد و برای خرید دو نقاشی با ارزش از بنکسی به حساب حراجی واریز شد.

برای اولین بار در تاریخ، رمزارز اتریوم به عنوان گزینه پرداخت در جدول قیمت "ساتبیز" قرار گرفت، آن هم هنگامی که دو نقاشی بنکسی در حال حراج بود.

در حالی که این حراجی از ماه مه امسال پرداخت‌های ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد، این اولین باری بود که اتریوم هم به عنوان ارز درجه یک فهرست شده و هم به عنوان پرداخت استفاده می‌شد.

دو تابلوی افسانه‌ای بنکسی، به نام‌های "شکارچیان چرخ دستی" و "حال عاشقانه است"، این جمعه با اتریوم در ساتبیز خریداری شده‌اند.

حراجی هنری

این اولین باری بود که ساتبیز، خانه حراج ۲۵۰ ساله بریتانیایی-آمریکایی، اتریوم را به عنوان مبلغ پرداختی، پذیرفت. این شرکت به طور رسمی در ماه مه سال جاری شروع به پذیرش پرداخت با ارزهای دیجیتال کرد، اما حراج بنکسی اولین باری بود که از اتریوم در یک حراجی استفاده شد.

شکارچیان چرخ دستی و حال عاشقانه است به ترتیب به قیمت یک هزار و ۶۹۶ اتریوم (شش میلیون و ۶۹۸ هزار و ۴۰۰ دلار) و یک هزار و ۳۹۷ اتریوم (هشت میلیون و ۷۷ هزار و ۲۰۰ دلار) فروخته شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد