اونس طلا2414.89
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,200,000
ربع14,500,000

کشف جسد مرد گم شده زیر تختخواب همسرش در شیراز

رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: جسد مردی که سال گذشته خبر مفقودی‌اش به پلیس اعلام شده بود، زیر تختخواب همسرش در شیراز کشف شد.

به گزارش سایت طلا ، سرهنگ کاووس حبیبی یکشنبه ۳۰ آبان به خبرنگاران گفت: مرداد سال گذشته زن جوانی در مراجعه به پلیس اعلام کرد که برادر ۴۵ ساله‌اش مدتیست از منزل خارج شده و مراجعه نکرده است.

او با اشاره به اینکه بلافاصله تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد، گفت: با انجام تحقیقات گسترده، پلیس برای کشف راز این معما تلاش کرد و اخیرا با به دست آوردن سرنخ‌های جدید و با بررسی‌های تکنیکی و اطلاعاتی به همسر ۴۳ ساله فرد مفقود شده مشکوک شد و او را احضار کرد.

رئیس پلیس آگاهی فارس با بیان اینکه همسر فرد مفقود شده در بازجویی اولیه خود را بی اطلاع نشان داده بود اما در برابر مستندات جدید، لب به اعتراف گشود، گفت: همسر فرد مفقود شده در آخرین بازجویی اعلام کرد که شوهرش به موادمخدر اعتیاد داشته و به همین دلیل او را به قتل رسانده است.

حبیبی با بیان اینکه بنا به ادعای مطروحه، شوهر این زن به شیشه اعتیاد داشته است، گفت: زن مقتول ادعا کرد که شب حادثه حال شوهرش به دلیل مصرف مواد مخدر خراب شد و چون از دستش بسیار عصبانی بودم با مقدار زیادی قرص وی را مسموم کردم و صبح با جسم بی‌جانش مواجه شدم.

او گفت: متهم در پاسخ به این پرسش که چرا بعد از مواجهه با جسد شوهرت به پلیس یا اورژانس اطلاع ندادی؟ مدعی شده است که به دلیل ترس زیاد، با نمک جسد را مومیایی و با استفاده از شن و ماسه آن را زیر تخت خواب دفن کردم.

حبیبی با یادآوری اینکه این زن با فرد دیگری ازدواج کرده و به زندگی در همان خانه ادامه داده است، گفت: با هماهنگی مقام قضایی، جسد مقتول در محل مورد اشاره متهم کشف و تحویل پزشکی قانونی داده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس خاطرنشان کرد: در بررسی تخصصیی انگیزه متهمه برای قتل، اختلافات مالی و خانوادگی تعیین و این فرد پس از سیر مراحل قانونی وی روانه زندان شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد