اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

10 کالای گران قیمت که تفاوتی با محصولات مشابه ارزان خود ندارند (بخش اول)

در سوپر مارکت ها همیشه از یک محصول خاص چند نوع متفاوت وجود دارد که قیمت آنها از کم به زیاد دسته بندی می شود. در برخی از اوقات یک محصول ارزان قیمت با گران ترین نوع آن تفاوت چندانی ندارد.

یکی از باور های همه ما این است که هرچه قیمت یک محصول افزایش پیدا می کند کیفیت آن نیز افزایش می یابد اما این یک باور اشتباه است یا حداقل درباره تمام محصولات صادق نیست. ما در اینجا قصد داریم برخی کالا های گران قیمت که تفاوتی با محصولات مشابه ارزان خود ندارند را به شما معرفی کنیم.

1. ادویه: ادویه ها کاربرد بسیار زیادی در آشپزی داشته و به غذا طعم فوق العاده ای می دهند. در انتخاب ادویه قیمت آن چندان اهمیت ندارد بلکه شما تنها لازم است به تاریخ انقضای آن و تازه بودن آن توجه کنید.

به علاوه بسیاری از ادویه ها می توانند برای زمانی بسیار طولانی ماندگاری داشته باشند و از این رو خرید عمده آنها (نه خیلی زیاد) می تواند برای شما صرفه اقتصادی به همراه داشته باشد.

2. نمک: نمک یکی از ضروری ترین چاشنی های غذا به شمار می رود که برند های مختلفی آن را تولید و عرضه می کنند. باید بدانید که برند های گرانقیمت نمک تفاوتی با مدل های ارزان آن نداشته و می توانید با خیال راحت انواع ارزان تر را انتخاب کنید.

نمک

3. پاک کننده ها: فقط به این دلیل که یک محصول گران تر است به این معنی نیست که موثرتر است. به عنوان مثال، سفید کننده هایی که در سوپرمارکت تهیه می کنید معمولا دارای این مواد هستند: هیپوکلریت سدیم، سورفکتانت آنیونی و رایحه، بنابراین می توانید از سفید کننده های با قیمت پایین تر استفاده کنید.

4. آجیل ها: یکی از محصولات گران قیمت آجیل ها هستند با این حال اگر بدانید که انواع گران قیمت آنها با انواع ارزان قیمتشان تفاوتی ندارد می توانید مقداری در هزینه ها صرفه جویی کنید.

5. کیسه های زیپ دار: این کیسه ها کاربرد بسیاری دارند اما اگر برای یک بار مصرف از آنها استفاده می کنید هیچ نیازی به خرید برند های گران قیمت آن ندارید. هرچند اگر آنها را شسته و بیش از یک بار استفاده می کنید از جنس های مقاوم تر (باز هم نه لزوما گران تر) استفاده کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد