اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آینده طلا و دلار چه خواهد بود؟ قیمت امروز سکه

با سقوط قیمت اونس طلا و همچنین عدم افزایش بیشتر قیمت دلار در بازار، سکه و طلا در بازار تهران کاهشی شد.

با نزدیک شدن به دور جدید مذاکرات و این که گروه 1+4 با پیشنهاد ایران مبنی بر انجام مذاکره براساس مصوبات جدید موافقت کرده و پیش از این آن ها بر تداوم روند مذاکرات وین تاکید کرده بودند باعث گردید تا دلار با افزایش فروش مواجه گردد.

با این حال وقتی دلار به زیر ۲۸۱۰۰ رفت، خریداران وارد شدند و اجازه ندادند که دلار از مرز حساس ۲۸ پایین برود. معامله‌گران نسبت به آینده دلار سردرگم هستند و به دلیل ابهامی که نسبت به آینده دلار دارند، موقعیت خرید و فروش خود را به سرعت عوض می کنند.

عوض شدن موقعیت معامله ‌گران به صورت سریع موجب می شود رفت و برگشت‌های قیمتی دلار بیشتر از قبل باشد. دلار با سیگنال‌ های متناقضی مواجه است که برخی از معامله‌ گران را ترغیب به خرید می کند.

حال آنکه اخبار مثبت موجب می شود فروشندگان نیز به صورت فعال در بازار حضور پیدا کنند. علت این که دلار در کانال ۲۸ ماند عدم افت دلار در هرات افغانستان بود. بالا بودن دلار در شهرهای مرزی بصورت کلی، انتظارات افزایشی ها را تقویت می کند.

دلار

سایه این که ممکن است به زودی توافق موقتی بین ایران و آمریکا انجام شود، وجود دارد؛ یعنی با وجود بالا رفتن سطح تنش‌ها بین ایران و آمریکا ممکن است برای جلوگیری از پیشرفت‌ های هسته‌ای ایران، آمریکا برای رسیدن به یک توافق کوتاه مدت تلاش کند.

گفته می شود، توافق موقت در دستور کار بایدن قرار گرفته و آمریکا و متحدانش در ازای توقف موقت بخش‌هایی از برنامه هسته‌ای خود، امکان آزادسازی بخش‌ هایی از دارایی‌ های مسدود شده ایران را فراهم خواهند کرد یا اینکه برای مبادلات کالاهای بشردوستانه، معافیت‌های تحریمی صادر خواهند کرد.

اونس طلا خط مهم ۱۸۵۰ دلاری را از دست داد و این عامل موجب شد فروش‌ های سکه‌ بازان افزایش پیدا کند و به منطقه حساس ۱۲۲۰۰ برسد و در صورتی که امروز یکشنبه، دلار افزایش خاصی نکند، سکه حتی می تواند به زیر کانال ۱۲۲۰۰ سرازیر شود.

خط ۱۸۵۰ دلاری اونس طلا برای سکه بازان اهمیت ذهنی زیادی داشت و از دست رفتن خط یاد شده موجب شد انتظار معامله‌ گران سکه برای افت بیشتر اونس طلا افزایش پیدا کند و اونس ۱۸۴۶ باعث گردید در معاملات پشت خطی دیشب نیز حجم فروش‌ها در بازار سکه بیشتر شود.

سکه و طلا

گزارش روزانه قیمت ها نسبت به ساعت ۱۲ روز گذشته

عنوان قیمت امروز قیمت روز گذشته
اونس طلا 1845 دلار 1845دلار
مثقال طلا 5,340,000 تومان 5,335,000 تومان
سکه امام 12,340,000 تومان 12,395,000 تومان
سکه بهار 12,100,000 تومان 12,100,000 تومان
نیم سکه 6,350,000 تومان 6,380,000 تومان
ربع سکه 3,650,000 تومان 3,680,000 تومان
یورو 32,030 تومان 32,100 تومان
دلار 28,160 تومان 28,130 تومان

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد