اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دریده شدن گردن غواص توسط کوسه سفید

غواصی که با حمله مرگبار کوسه سفید سرش شکافته شده بود بلافاصله جان خود را از دست داد.

به گزارش سایت طلا ، یک کوسه سفید که به اندازه یک کامیونت بود در حالی سر غواص را درید که دوستش از نزدیک شاهد این صحنه وحشتناک بود. این درنده خطرناک گردن و سر «راندال فری» را درید و مرگ آنی وی را رقم زد. این اتفاق در سال ۲۰۰، ۴ در سواحل کالیفرنیا رخ داد.

«کلیف زیمرمَن»، دوست قربانی در مصاحبه‌ای که به تازگی انجام داد جزئیات این حادثه وحشتناک را بازگو کرد. بنا به گفته زیمرمن پس از حمله کوسه ناگهان رنگ دریا قرمز شد. راندال که در بین دوستانش رندی شناخته می‌شد عاشق اقیانوس بود و بیشتر اوقات فراغتش را به ماهیگیری و غواصی در ساحل راکی مندوسین می‌گذراند. بعدازظهر یک روز یکشنبه او با دوستش کلیف زیمرمن و رِد بارتلی برای جست و جوی آبالون، نوعی صدف دریایی راهی این ساحل شدند.

ردی و کلیف شروع به غواصی در آب‌های کم عمق در عمق حدود ۱۵ تا ۱۵۰ پایی کردند. کلیف که حدود ۳ فوت دورتر از رندی بود این حادثه را در گفتگو با سانفرانسیسکو کرونیل بازگو کرد. او در این باره گفت: «صدایی ناگهانی، صدایی شبیه به زیردریایی، مانند یک قایق که به سرعت در حال عبور بود شنیدم. این یک کوسه بود. مطمئن بودم که یک کوسه است، اما نوع آن را نمی‌دانستم. آنقدر بزرگ بود که به راحتی می‌توانست مرا بکشد.»

راندال فری

کلیف شاهد صحنه هولناک حمله کوسه به رندی بود که در عرض چند ثانیه رنگ آبی دریا را تبدیل به رنگ قرمز کرد. بنا به گفته کلیف بزرگی این کوسه حدود ۱۸ فوت یعنی اندازه یک کامیونت بود.

او افزود: «من استخری از خون دیدم که اطراف من و روی آب را پوشانده بود. بعد متوجه شدم که رندی جانش را از دست داده است.»

کلیف زیمرمَن

بنا به گفته کلیف این دراماتیک‌ترین صحنه‌ای بود که او در زندگی اش از نزدیک آن را مشاهده کرد که بسیار سریع اتفاق افتاد. روز بعد از حادثه، جسد بدون سر رندی از داخل اقیانوس بیرون کشیده شد. حدود سه هفته بعد نیز سر بریده شده این غواص توسط یک ولگرد ساحلی پیدا شد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد