اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

فروش کالاهای سازمان اموال تملیکی پس از صدور رای قضایی

مدیر کل پیشگیری قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: کالا‌های سریع الفساد، سریع الاشتعال، احشام و طیور باید برابر مقررات به فروش برسند.

به گزارش سایت طلا ، سید عبدالمجید اجتهادی مدیرکل پیشگیری قاچاق کالا و ارز سازمان تعزیرات حکومتی گفت: درباره کالا‌های اموال تملیکی به دو صورت می‌توانیم تکلیف سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی را مشخص کنیم.

وی با بیان اینکه می‌توانیم در این باره رای قطعی صادر کنیم، گفت: زمانی که آرای قطعی صادر شود افراد در سازمان اموال تملیکی طبق قانون می‌توانند کالا‌ها را به فروش برسانند و شعب مکلف هستند تا ظرف یک ماه در این زمینه به پرونده‌ها رسیدگی کنند.

اجتهادی تصریح کرد: به استناد تبصره ۲ ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق، کالا‌های سریع الفساد، سریع الاشتعال، احشام، طیور و کالا‌هایی که ماندنشان سبب کاهش کیفیتشان می‌شود، پس از اخذ مجوز از مرجع رسیدگی کننده بلافاصله باید برابر مقررات به فروش برسند.

وی افزود: با این تفاسیر سازمان جمع آوری اموال تملیکی نمی‌تواند مدعی شود به جهت عدم تعیین تکلیف کالا توسط مرجع رسیدگی کننده که کالا را نفروخته است. چرا که یا رای قطعی صادر شده یا اینکه اگر رای قطعی صادر نشده، افراد در سازمان جمع آوری اموال تملیکی درخواست خود را با ذکر دلیل بیان کنند تا مرجع رسیدگی کننده نظر کارشناسی را بررسی و صدور مجوز فروش را بررسی کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد