اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

با استفاده از این ترفند آشپزی، مغزتان را به موقع فریب دهید

این ترفند آشپزی مناسب بچه ها و کسانیست که همیشه پنیر پیتزا قسمتی از غذای آنهاست!

تخم مرغ رنده شده

آیا دوست دارید افق های آشپزی خود را گسترش دهید و از مسیر معمول آشپزی کمی خارج شوید؟ ما فقط یک نکته آشپزی برای انجام این شاهکار داریم! امروز تکنیکی فوق العاده برای جایگزین پنیر پیتزا ارائه می دهیم که با انجام آن مغز شما فریب خورده و می توانید خوردن این افزودنی غذای پرکالری و مضر را کاهش دهید. با استفاده از این ترفند حتی ممکن است بخواهید پنیر را کنار بگذارید؛ آه چی بهتر از این!

ترفند آشپزی

جادوی این ترفند یک تخم مرغ رنده شده است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که رنده خود را بیاورید و با رنده کردن تخم مرغ، یک توده تخم مرغ نرم که شبیه پنیر موزارلا است آماده کنید که هم بشقاب شما را زیبا می کند و هم با افزایش طعم و بافت غذا، مغز شما را فریب می دهد تا فکر کنید در حال بلعیدن پنیر هستید.

همانطور که می بینید، این تکنیک ساده، یک ترفند آشپزی جالب است. فقط تخم مرغ ها را باید بجوشانید و رنده کنید؛ اگر دوست دارید فقط از سفیده یا زرده استفاده کنید. در صورت اصرار به استفاده از پنیر، می توانید با موزارلای کم تری آن را مخلوط کنید تا میزان مصرف پنیر خود را حداقل کاهش داده باشید.

ایده های استفاده در انواع غذا ها:

تخم مرغ رنده شده خود را می توانید روی نان تست بپاشید، در کنار یا به جای پنیر به ساندویچ صبحانه اضافه کنید، در سالاد بریزید یا از آنها برای روی پیتزای خانگی خود استفاده کنید. گزینه ها نامحدود هستند! به علاوه، می‌توانید با اندازه‌ها و شکل‌های مختلف سوراخ‌های رنده بازی کنید تا ببینید کدام یک بهترین بافت را ایجاد می‌کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد