اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک هفته بستری در بیمارستان عاقبت دستکاری جوش صورت!

فشار دادن جوش روی صورت یک زن باعث مصدومیت و انتقال او به بیمارستان شد.

به گزارش سایت طلا ، گیبسون آرمسترانگ داستان حادثه‌ای که برایش پیش آمد را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد که سه میلیون بار هم دیده شد. داستان از این قرار بود که دست و پنجه نرم کردن او با یک جوش بزرگ روی صورتش، منجر به مصدومیت و انتقال او به بیمارستان شد. گیبسون سعی کرده بود جوش صورتش را فشار دهد و خالی کند، اما در نتیجه صورتش متورم شد و در نهایت باعث شد که او به بیمارستان برود. او در ویدئویی که منتشر کرد نشان داد که با فشار دادن جوش، از صورتش چرک بیرون آمد.

او در این باره گفت: "من یک هفته در بیمارستان بودم، زیرا آن‌ها نمی‌دانستند این چه نوع باکتری است و بعداً مشخص شد که این باکتری MRSA است، نوعی باکتری که به آنتی‌بیوتیک‌های رایج مقاوم است."

طبق آمارهای موجود از هر ۳۰ نفر یک شخص به این باکتری ها مبتلا می شود که معمولا در نواحی مختلفی از صورت و بدن وجود دارند و در صورت نفوذ به بدن می‌توانند مشکلاتی را برای سلامتی ایجاد کنند.این باکتری می‌تواند وارد زخم شده و باعث عفونت‌های پوستی دردناکی از جمله کورک و سلولیت شود. نکته قابل توجه این است که متخصصان پوست نسبت به فشار دادن یا لمس تاول‌ها هشدار می‌دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد