اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کلم بروکسل را با این روش خوشمزه بخورید

با این روش کلم بروکسل به سبد غذایی شما خواهد آمد.

کلم بروکسل

ممکن است کلم بروکسل یا کلم غنچه ای را همه نخورند و یا رغبتی به آن نداشته باشند، اما این سبزی کوچک به معنی واقعی کلمه فوق العاده مفید و پرخاصیت است. این سبزی سرشار از ویتامین، مواد معدنی و فیبر است و به هضم غذا کمک می کند، می تواند آکنه را کاهش دهد و حتی عملکرد مغز شما را بهبود ببخشد. به طور خلاصه: دلایل کافی برای شروع خوردن آن همین الان گفته شد.

اما کلم بروکسل اگرچه فوق العاده سالم و مغذی است، ولی برخی از افراد پس از خوردن این سبزی ممکن است دچار سوزش سر دل شوند. بنابراین، چگونه می توانید از این اتفاق جلوگیری کنید؟

با پختن آن در شیر؛ بله درست است، نه تنها طعم کلم بروکسل شما به دلیل اضافه کردن شیر، خامه ای خواهد شد، بلکه احتمال سوزش سر دل نیز کمتر خواهد بود. شیر، کمی شکر و مقداری جوز هندی را به کلم غنچه ای خود اضافه کنید و مزه کاملا خوشمزه آن را ببینید؛ علاوه بر این، کلم بروکسل روی شکم شما سنگینی نمی کند و مجبور نخواهید شد به خاطر آن باد گلو بزنید! چه کسی می دانست که پختن آنها در شیر می تواند این همه فواید داشته باشد! از این به بعد، با پختن کلم بروکسل خود در شیر، اعضای خانواده خود را به خوردن آن ترغیب کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد