اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصاویر و مشخصات خودروی جدید و فوق العاده نیسان

خودروسازی نیسان روز سه شنبه ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ماه) به طور رسمی وبسایت رزرو خودوری جدید نیسان آریا ۲۰۲۳ را راه اندازی کرد که قرار است در چهار مدل و در پاییز سال آینده عرضه شود.

به گزارش موبوایران، خودروسازی نیسان روز سه شنبه ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ماه) به طور رسمی وبسایت رزرو خودوری جدید نیسان آریا ۲۰۲۳ را راه اندازی کرد که قرار است در چهار مدل و در پاییز سال آینده عرضه شود.

پس از انتشار برخی گزارشات، خودروسازی ژاپنی نیسان، سرانجام روز سه شنبه ۱۶ نوامبر (۲۵ آبان ماه) به طور رسمی وبسایت رزرو SUV جدید نیسان آریا ۲۰۲۳ را راه اندازی کرد که قرار است در پاییز سال آینده میلادی و در چهار مدل به دست مشتریان برسد.

نیسان طی بیانه‌ای رسمی اعلام کرد که یک پورتال آنلاین ویژه برای مشتریانی که می‌خواهند SUV آریا ۲۰۲۳ را رزرو کنند، راه اندازی کرده است. تحویل این خودرو در پاییز آینده آغاز خواهد شد، اما خریداران علاقه مند می‌توانند از هم اکنون پیکربندی این خودروی برقی را سفارش دهند. کسانی که این کار را انجام می‌دهند می‌توانند یکی از چهار گزینه رزرو موجود را انتخاب کنند، اگرچه نسخه Premiere فقط برای کسانی در دسترس خواهد بود که در برنامه رزرو شرکت می‌کنند.

خط تولید آریا ۲۰۲۳ با مدل +Venture و با قیمت ۴۴۹۵۰ دلار آغاز می‌شود. بقیه لیست رزرو شامل مدل +Evolve با قیمت ۴۸۹۵۰ دلار، مدل Premiere با قیمت ۵۳۴۵۰ دلار و مدل Platinum+ e-4ORCE با قیمت ۵۸۹۵۰ دلار است. نیسان قیمت تریم‌های اضافی آریا را در تاریخ بعدی اعلام خواهد کرد، اما می‌دانیم که نسخه پریمیر انحصاری از +Evolve دارای قابلیت‌های اضافی همچون ProPilot Assist ۲.۰، ProPilot Park، چرخ‌های ۱۹ اینچی با رنگ منحصربه‌فرد و صفحه‌های شتاب پریمیر نورانی می‌باشد.

شرکت نیسان برنامه ریزی کرده است که تا قبل از تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۲ بتواند ۱۰۰۰۰ رزو اولیه برای خرید این خودرو را به ثبت برساند. کسانی که ۵۰۰ دلار سپرده قابل استرداد را واریز کنند، واجد شرایط عضویت رایگان دو ساله شارژ EVgo و ۵۰۰ دلار اعتبار شارژ خواهند بود. نیسان می‌گوید که اگر برای هر بار شارژ مدل +Venture، این خودرو ۳۰۰ مایل برد به کاربر ارائه دهد، با این آپشن خریداران حدود ۵۰۰۰ مایل رانندگی با شارژ رایگان را دریافت خواهند کرد.

زمانی که نیسان مدل آریا را در سال ۲۰۲۰ معرفی کرد، این خودروساز اشاره کرد که مدل پایه آن ۲۱۵ اسب بخار (۱۶۰ کیلووات) قدرت خواهد داشت. با این حال، خط رزرو حداقل ۲۳۸ اسب بخار قدرت دارد، بنابراین می‌توان تصور کرد که می‌توانیم تریم‌های ارزان‌تر آریا را در تاریخ‌های بعدتر نیز شاهد باشیم که از موتور به نسبت کوچکتری بهره‌مند هستند. گفته می‌شود تحویل آریا ۲۰۲۳ از پاییز آینده آغاز می‌شود و از مدل‌های دیفرانسیل جلو شروع می‌شود. با این حال، مدل‌های چهار چرخ متحرک، در اواخر فصل تحویل خواهند شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد