اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درخواست رژیم صهیونیستی از آمریکا برای مشروط کردن کمک‌ها به لبنان

یک روزنامه عبری زبان نوشت، مسؤولان صهیونیستی در دیدار با سفیر آمریکا در سازمان ملل از او خواستند ارائه کمک‌های آمریکا به لبنان به اعمال محدودیت بر حزب‌الله مشروط شود.

به گزارش سایت طلا ، روزنامه یدیعوت آحارونوت نوشت، لیندا توماس گرینفیلد، سفیر آمریکا در سازمان ملل روز دوشنبه دیدارهایش را با مسؤولان صهیونیستی شروع کرد و امروز چهارشنبه هم برای دیدار با مسؤولان فلسطینی راهی شد.

این روزنامه نوشت، مسؤولان صهیونیستی در این دیدارها از گرینفیلد خواستند این شروط شامل دور کردن نیروهای حزب الله لبنان از مرزهای مشترک با اراضی اشغالی شود و اینکه ارتش لبنان متعهد شود که تولید موشک‌های نقطه زن را برای حزب الله دشوار می‌کند و به این حزب اجازه قاچاق سلاح نمی‌دهد.

یدیعوت آحارونوت نوشت، رژیم صهیونیستی از این مساله هراس دارد که سلاح آمریکایی که قرار است به ارتش لبنان داده شود، دست حزب‌الله بیفتد و علیه ارتش رژیم صهیونیستی استفاده شود.

همچنین مسؤولان صهیونیستی از گرینفیلد خواستند تلاش‌های یونیفل، نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در جنوب لبنان را که حزب‌الله بر آن کنترل دارد، چند برابر کند.

اسرائیلی‌ها به گرینفیلد گفتند که "ثبات لبنان به نفع رژیم صهیونیستی است" و مذاکرات درمورد ترسیم مرزهای دریایی میان دو طرف فرصتی در جهت تقویت اقتصادی لبنان و افزایش ثبات منطقه است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد