اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بهترین زمان برای ورزش کردن چه زمانی است؟

این مسئله که شما در چه زمانی از شبانه روز در حال ورزش کردن هستید تاثیر بسیار زیادی بر روی بدن شما دارد. با این حال بهترین زمان برای ورزش کردن چه زمانی است؟

ورزش در زمان‌های خاص می‌تواند در به حداکثر رساندن اهداف تناسب اندام ما کمک کند. بنابراین، بیایید دریابیم: بهترین زمان از روز برای ورزش چه زمانی است؟

صبح: خوب
صبح ها انرژی بیشتر و ورزش لذت بخش تر است، اول روز انرژی بیشتری دارید و می توانید رکوردهای جدید بزنید.

ظهر: بد
وسط ظهر علاوه بر گرمی هوا معمولا زمان خوردن ناهار و استراحت است اما اگر علاقه دارید که ظهر ها تمرین کنید بهتر است داخل منزل تمرین انجام بدهید.

عصر: عالی
زمان عصر بهترین زمان برای تمرین کردن است، از طرفی دیگر کار های روزانه شما تمام شده است و می توانید تا آخرین ذره انرژی خودتان را تخلیه کنید تمرین کردن در عصر کمک می کند که بهتر هم بخوابید.

ورزش

شب: بد
درست قبل از خواب زمان مناسبی برای تمرین نیست چون ممکن است باعث اختلال در خواب شود. بیخوابی هم یکی از عوامل اصلی چاق شدن است. همینطور اختلال در خواب جلوی رشد عضلات شما را می گیرد و خستگی شب باعث می شود تمرین تان را هم زودتر از حالت عادی تمام کنید.

اما باید این نکته را بدانید در حالی که علم و مطالعات متناقض به نظر می رسند، یک چیز واضح است: تمرین کردن مهم است، مهم نیست در چه زمانی از روز آن را انجام می دهید.

چیزی که واقعاً اهمیت دارد این است که زمانی از روز را پیدا کنید که برای شما مناسب باشد و با برنامه شما مطابقت داشته باشد و سپس به آن پایبند باشید. با ثابت نگه داشتن رژیم تمرینی خود در زمان مشخص هر روز، می توانید دستاوردهای تمرینی بیشتری داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد