اونس طلا2328.18
مظنه14,336,000
18 گرم3,309,400
ارزش سکه32,299,008
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)39,900,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

بهترین کربوهیدرات که باید آن را مصرف کنید

با محبوب شدن رژیم های لاغری مختلف که مصرف کربوهیدرات ها را حذف کرده و یا به حداقل می رسانند، این نوع از غذا ها شهرت بسیار بدی پیدا کرده اند و بسیاری از افراد از مصرف آنها پرهیز می کنند.

برخی از کربوهیدرات ها مانند مواد غذایی تهیه شده از آرد سفید چندان توصیه نشده و می توانند شما را چاق کنند اما این بدان معنا نیست که شما باید تمامی کربوهیدرات ها را کنار گذاشته و آنها را مضر بدانید.

بلغور جو دوسر یک کربوهیدرات سبوس دار سرشار از فیبر، ویتامین B، فسفر، منیزیم و روی است. همچنین در عین کم چرب بودن مقدار متوسطی پروتئین را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد که می توان آن را بهترین کربوهیدرات دنیا دانست.

این کربوهیدرات مفید همچنین سرشار از انواع مواد معدنی ضروری برای بدن می باشد که در غذا های فرآوری شده یافت نمی شود. این کربوهیدرات همچنین به افزایش احساس سیری نیز کمک می کند.

بلغور جو دوسر یک انتخاب عالی است چراکه همه چیز را از سلامت روده گرفته تا سلامت قلب و عروق شما را بهبود می بخشد و سلامت کلی بدن شما را ارتقا می دهد.

بلغور جو

مطالعات بسیاری تا به امروز انجام شده است که نشان داده جو دوسر می تواند سلامت قلب را بهبود ببخشد. همچنین فیبر موجود در این ماده غذایی می تواند باکتری های مفید روده را تقویت کند.

در کنار تمامی اسن موارد بلغور جو دوسر می تواند قند خون را پایدار نگه داشته و با ایجاد احساس سیری طولانی مدت اشتها را کاهش داده و باعث کاهش وزن شما شود.

توجه داشته باشید که هنگام تهیه بلغور جو دوسر از انواع بدون شکر و افزودنی ان استفاده کنید. شما می توانید این ماده غذایی را با میوه ها و دیگر انواع شیرین کننده های طبیعی ترکیب کنید تا یک وعده غذایی خوشمزه و فوق العاده سالم داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد