اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چه عادت هایی باعث می شوند که شما به یک فرد دیابتی تبدیل شوید؟

دیابت یکی از بیماری های خاموشی است که افراد تا مدت ها پس از ابتلا به آن از بیماری خود خبر ندارند و در صورت پیشرفت می تواند بیماری بسیار خطرناکی باشد.

دیابت در واقع به بیماری گفته می شوند که در آن سطح انسولین بدن به میزان کافی نمی رسد و بدن نمی تواند میزان قند خون را کاهش دهد در این حالت قند خون فرد بالا می رود که این می تواند باعث به کما رفتن فرد شود.

دیابت یا بیماری قند خون که دارای 3 نوع است، دیابت نوع 1، دیابت نوع 2 و دیابت بارداری. این بیماری می تواند در بلند مدت باعث ایجاد آسیب به کلیه، چشم و اعصاب بدن شود و همچنین باعث بروز بیماری های قلبی و عروقی می شود.

عوامل ژنتیکی وارثی از جمله دلایل ابتلا به دیابت هستند اما برخی از عادت های ناسالم نیز می تواند باعث ابتلا به دیابت شوند از جمله:

1_ زمانی را برای خوردن صبحانه اختصاص نمی دهند و در وعده صبحانه از مواد قندی مانند کیک، شیرکاکائو، کروسان یا وافل استفاده می کنند.

دیابت

2_هرگز زمانی را برای ورزش کردن صرف نمی کنند و تمام مدت به کارهای خود در حالت نشسته و یا دراز کشیده رسیدگی می کنند که می تواند باعث افزایش چاقی یعنی یکی از عوامل دیابت شود.

3_آن ها معمولا به دخانیات وابسته هستند و به میزان زیادی از سیگار و قلیان استفاده می کنند با فرض بر اینکه استرس آن ها را کاهش می دهد.

4_ ان ها شدیدا عادت به خوردن غذاهای چرب و شور دارند و در مصرف غذاهای فرآوری شده و فست فود زیاده روی می کنند.

5_ این افراد معمولا از اضافه وزن رنج می برند و به طور عمده برنامه ای برای کاهش وزن خود ندارند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد