اونس طلا2315.89
مظنه14,886,000
18 گرم3,436,400
ارزش سکه33,538,158
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم23,800,000
ربع15,200,000

اختلالات عجیبی که باعث مشهور شدن این افراد شدند+عکس

بدن انسان به دلایل پزشکی و ژنتیکی گاها دچار اختلالاتی می شود که درمان پذیر نیستند. این افراد به واسطه اختلالی که دارند مشهور شده اند.

بسیاری از اختلالاتی که در بدن به دلایل مختلف روی می دهند قابل درمان شدن نیستند و تنها با دارو قابل کنترل شدن هستند اما برخی دیگر نیز نیازی به درمان های پزشکی ندارند.

برخی از افرادی که به نوعی خاص از اختلالات مختلف مبتلا شده اند اکنون به افرادی مشهور تبدیل شده اند. در ادامه لیستی از این افراد را مشاهده می کنید.

1_ ملانی گیدوس: ملانی با یک بیمـاری ژنتیکـی نـادر بـه اسـم « اکتودرمـال دیسپلازی » متولـد شـد کـه جـلـوی رشـد اسـتخوان هـا و بافـت هـای غضروفـی را مـی گیـرد امـا ایـن مسـئله مانـع از تبديـل شـدن او بـه یـکـی از خاص ترین مدل های عصر ما نشد.

2_ خاویر بوتت: یک بیمـاری ژنتیکـی نـادر باعـث شـد تا خاویـر بوتـه، بهتریـن گزینـه بـرای نقش هـای ترسـناک هالیـوود باشـد. او بـه دلیـل انـدام لاغـرو قد بسیار بلندش شناخته شده است.

3_ شان راس و دایاندرا فارست : هردو بـا اختـلال آلبينيسـم يـا همـون زالـي بـه دنـيـا آمده اند. آن ها در دوران کودکی دائمـا مـورد تمسخر قرار می گرفتـند امـا دسـت از تلاش برنداشـتند و یکی از بهترین هـای عرصه مدلینگ شدند.

4_ ميلا كونيس، کیت باسورث و جین سیمو: هرسـه بازیگرهایـی بـا بیمـاری هتروکرومیـا هستند که مقـدار متفـاوت ملانيـن در هـر عنبيـه ايـن بيمـاری را بـه وجـود مـی آورد. ایـن رنـگ چشم های متفاوت محبوبیت این بازیگرها را بیشتر کرده است.

5_ وینی هارلو: ایـن دختـرمبتـلا بـه بیمـاری ژنتیکی ویتیلیگو است کـه نوعـی اخـتـلال در رنگدانـه سـازی پوسـت است. ایـن بیمـاری پوسـت وینـی را خـاص کـرده و او توانسته با تحمل سختی ها به موفقیت زیادی در مدلینگ برسد.

6_ پیتر دینکلیج، وارویک دیویس و ویرون تریور: ایـن کوتولـه هـای معـروف هالیـوودی دچـار نوعـى اختـلال ژنتیکی بـه اسـم اکندروپلازی هسـتند کـه بـه واسـطه فیزیک بدنی شـان بـرای نقش هـای مختلـف انتخـاب شـدند. آن ها مانند بقیـه آدم هـا تلاش کردند تا ستاره شوند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد