اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: پیش بینی قاطعانه کارشناسان از افرایش قیمت طلا

قیمت طلا در هفته گذشته صعود قابل توجهی از خود نشان داده و توانست در بالاترین قیمت خود طی ماه های اخیر قرار بگیرد. حال کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت طلا همچنان به صعود خود ادامه دهد.

هفته گذشته شاهد بودیم که قیمت طلا بالاخره توانست از مقاومت خود در عدد 1835 دلار عبور کرده و در نهایت تا عدد 1863 دلار صعود کرد و در همانجا بسته شد.

ترس از تورم در هفته گذشته باعث شد تا سرمایه گذاران بار دیگر توجهی بسیاری به بازار طلا از خوشان نشان داده و در نتیحه با اقزایش خرید معامله گران قیمت طلا افزایش پیدا کرد.

به طور کلی هنگامی که تورم افزایش پیدا می کند جذابیت فلز زرد برای سرمایه گذاران افزایش می یابد چراکه می تواند از دارایی آنها در برابر تورم و کاهش ارزش پول محافظت کند.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures گفت: بسیاری از سرمایه گذاران منتظر این بودند. طلا دقیقا همان کاری را انجام داد که قرار بود انجام دهد، یعنی محافظت از سرمایه گذاران در برابر افزایش تورم.

سایت جهانی کیتکو نیوز هر هفته در میان سرمایه گذاران و کارشناسان بازار یک نظرسنجی برگذار کرده و از آنها می خواهد که قیمت طلا را در هفته پیش رو پیش بینی کنند.

این هفته 18 تحلیل گر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. از میان شرکت کنندگان، 15 تحلیلگر معادل 83 درصد، خواستار افزایش قیمت طلا در هفته آینده شدند. در عین حال، دو تحلیلگر معادل 11 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی بودند و یک تحلیلگر معادل 6 درصد نسبت به قیمت ها خنثی بود.

از طرف دیگر مجموعا 1018 رای از سرمایه گذاران جمع اوری شد. از این تعداد 722 نفر یا 71 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته آینده بودند. 165 یا 16 درصد معتقد بودند قیمت طلا نزولی خواهد شد و در 131 رای دهنده یا 13 درصد بی طرف بودند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد