اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

می تونی با همین یک تمرین ساده افتادگی شکم خودت رو کاهش بدی!

با انجام این تمرین بسیار ساده چربی شکم خود را کاهش دهید.

شکم افتاده

آیا دلتان می خواهد شکمی صاف داشته باشید؟ اجازه دهید این واقعیت را بپذیریم که از دست دادن چربی اضافی از ناحیه شکم سخت تر از هر قسمت دیگری از بدن است. راه‌های زیادی برای انجام آن وجود دارد: رژیم غذایی، رفتن به باشگاه، حتی برخی از روش‌های کمتر متعارف مانند کوچک کردن معده که متاسفانه محبوب است! رسیدن به یک نتیجه خوب مستلزم تلاش، زمان و نظم و انضباط زیادی است، اما شاید دوست داشته باشید که بدانید چگونه افتادگی شکم را راحت‌تر کاهش دهید.

من هم با مشکل مشابهی مواجه شدم، پس از جراحی جزئی، پزشکان هرگونه فعالیت بدنی را ممنوع کردند. درنتیجه با کاهش فعالیت هایم، چربی روی شکم شروع به رشد کرد. دوستم که یک مربی تناسب اندام است، به من پیشنهاد داد هر روز یک سری حرکات ساده انجام دهم و وقتی با دکترم مشورت کردم، شروع به امتحانش آن کردم.

یک تمرین ساده برای کاهش افتادگی شکم

این تمرین بر اساس حرکات ساده دست است. این ورزش مناسب افراد مسن و کسانی که درگیر ورزش نیستند ایده آل است، بدون نیاز به پریدن یا قرار گرفتن در موقعیت های عجیب و غریب؛ کافی است فقط دستورالعمل ها را دنبال کنید.

1.صاف بایستید و پاها را به اندازه عرض شانه باز کنید. بازوهای خود را به طرفین دراز کنید، کف دست ها به سمت بالا

2.دست هایتان را روی شانه هایتان بگذارید تا آرنج ها عمود بر خط بدنتان باشند. به مدت 5 دقیقه در این حالت بمانید و سعی کنید آرنج خود را حرکت ندهید.

همین! سعی کنید این تمرین را حداقل ۲ تا ۳ بار در روز انجام دهید. در ابتدا دشوار خواهد بود، دستان شما احساس سنگینی می کنند. اما به زودی به آن عادت خواهید کرد و در صورت تمایل، مدت زمان آن را افزایش دهید.

اگر این تمرین برای شما خیلی آسان به نظر می رسد و هیچ کششی در عضلات خود احساس نمی کنید، می توانید آن را کمی سخت تر کنید. دستان خود را پشت سر خود قفل کنید و به مدت 10 دقیقه در این وضعیت بمانید.

سطح دشواری بعدی این است که بازوهای خود را مستقیماً بالای سر خود ببرید و با نوک انگشتان خود تا جایی که ممکن است به بالا برسید. 15 دقیقه در این موقعیت بمانید.

در نهایت، هنگامی که آخرین تمرین شروع به آسان شدن کرد، به تمرین سخت ترین آن بپردازید. بازوهای خود را بالای سر بلند کنید، کف دست ها را کنار هم قرار دهید. بازوهای خود را نزدیک گوش ها نگه دارید و به مدت 20 دقیقه به همین صورت بایستید.

این تکنیک نه تنها به کاهش افتادگی شکم کمک می کند، بلکه به بلند کردن و سفت شدن اندام های داخلی نیز کمک می کند. چی بهتر از این؟

این تمرین ها واقعاً یک نجات دهنده هستند و نتیجه آن وقتی که با یک رژیم غذایی متعادل، همراه باشد، شگفت انگیز است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد